🚨!!!!!!! VAROVÁNÍ !!!!!!!🚨
A je tu poslední kapitola, a protože že je to poslední kapitola jsem se rozhodl že jí udělám trochu speciální. Takže až si jí budete číst tak se nelekněte že to je že začátku trošičku 18+.
Tohle varování jsem píšu jen proto kdyby se v blízké budoucnosti objevili v komentářích stížnosti ze je to až moc 18+ a taky kdyby jí chtěli nahlásit za nevhodnou kapitolu po mládež pod 18 let.
Proto jsem taky teď tady napsal toto varování a doufám ze me nic takového v budoucnu nepotká. Takže komu není 18 let nebo nad 18let tak tuhle kapitolu nečtete. A pokuď jste zvědavý jak to dopadne tak si ji přečtěte ale až z toho bude problém tak rodičům ukažte toto Varování že jsem vás varoval ale vy jste se rozhodli takto. Děkuji za pochopení. 😁
No a já to už nadále nebudu zdržovat a tady je ta poslední kapitola, tak si jí užijte a hlavně se nelekněte té části kde to je 18+.
Poté co Nikol řekla Jackovi že se jí nelíbí, pořád na ní dolehal a pokládal jí různé otázky, a tak mu Nikol řekla......
Nikol: tak Jessie jednou Jacku ! Ty s Leem se mi nelíbíte a Lukáš ten už vůbec ne 😂😂, i když to je skvělý bratr, možná Adrien se mi líbí, ale ten už chodí s Marinette jak jsem ti už říkala.
Jack:.....tak na tohle jako nemám nervy.....mějte se !Jack odejde......
Jessie: Myslíš to vážně Nikol, že se ti líbí Adrien ?
Nikol: ano myslím Jess ! On je tak milý, krásný a hlavně fakt dobrý kámoš, a od doby co mě zachránil před smrtícím stiskem jsem se asi do něho no.........
Jessie: no co Nikol ? Hezky pěkně pokračuj !
Nikol: No..............asi jsem se do něho až moc zamilovala celým svým srdcem Jess 🥰🥰, on je tak úžasný že se prostě do něho zamilovat nejde 😍😍
Jessie: jo no, to ti musím dát za pravdu Nikol 🥰, já jsem se třeba s nim chtěla vyspat když se s Marinette rozešli, poté co si Adrien na chvíli něco začal s Chloe Bourgeoisovou......A v tom tam přijde Mia a hned se začala ptat o čem je řeč......
Mia: ahoj holky ! Tak o čem se tu takhle bavíte, že jste u toho zrudli obě v obličeji ?
Jessie: Mluvíme tu o příteli Marinette
Mia: myslíte Adriena Agresta ?
Jessie: ano Mio, právě o něm se tu s Nikol bavíme
Mia: ach Adrien 🥰🥰🥰Řekla v té chvíli Mia zasněně, a zachvilku se taky začala v obličeji červenat, a zachvíli se jí Nikol zeptala.........
Nikol: Mio, proč se tak teď hrozně moc červenáš v obličeji ? A co se ti jako honí hlavou že jsi takhle vzdychla ?
Mia: to je jedno Nikol, a jaký je téma rozhovoru ?
Jessie: téma rozhovoru je takový že Nikol se do Adriena zamilovala a já jsem se s ním chtěla vyspat, když jsi něco začal s Chloe Bourgeoisovou, tedy poté co se kvuli tomu s Marinette rozešli
Mia: na to si dobře pamatuju, v té chvíli jsem si představovala jak mi to někde za rohem krásně děla 😊😊😊A takhle si neustále dál povídají až z toho všichni tři zvhli v rozkroku, poté co si toho všimli tak k nim zrovna přišel Adrien........
Adrien: ahoj damy !
Mia, Jessie, Nikol: áááááááá !!!!!!!V tu chvíli Adrien netušil co se to děje, ale potom si všiml že všichni tři jsou v rozkroku mokrý, a tak řekl........
ČTEŠ
Beruška a Černý Kocour: Nový Hrdinové 2
AdventurePo pár letech později se toho hodně dost změnilo, Nikol si napravila vlasy na hnědo a k tomu ještě začala chodit s Leem, Jessie začala chodit s Lukášem, Adrien s Danielem se nesnášejí jako vždy a ke všemu se ještě hádá s Marinette, protože se jejich...