Zkouška Důvěry

22 1 0
                                    

Nikol: nic......Neřešte to.......(odchází pryč)
Jack (jde za ní): pověz to !
Nikol: ne
Jessie: proč nám to nechceš říct ?
Nikol: dejte mi všichni pokoj !!! Je to moje věc, a ne vaše jako ! (odejde)
Jack: Aaaaauuu.......moje uši !
Jessie: já zjistím, o co jako jde

A tak Jessie znovu přijde za Nikol......

Jessie: ahoj.....neboj se Nikol, nebudu se s tebou bavit o tom, co ti teď je
Nikol: ..........🤔
Jessie: máš něco nového ?
Nikol: .......ne........
Jessie: já jo

A tak se Jessie snaží Nikol rozveselit.....

Jessie: jdem se najíst ? A kdyby si se chtěla třeba vypovídat, tak klidně můžeš
Nikol:......počkej........!
Jessie: no Nikol ?
Nikol:.....no......Harry mě nechal.........a já ani vůbec nevím, proč............😭😭😭
Jessie: co ??!! To je ale debil jako. No já mu na tom tréninku ukážu !
Nikol: ne...za to celé můžu vlastně jen já........
Jessie: proč si to myslíš Nikol ? Však si před chvili říkala, že to jistě nevíš.......
Nikol: ale.......když jsem šla z taneční hned na trénink, Marta mi říkala, že si s ním povídala, a že jí řekl, že on osobně neví, jestli spolu opravdu chodíme......po tréninku jsem se ho na to ptala, jestli chce být jen kamarád, a nebo taky neco víc......a on říkal, že je mu to jedno........a já jsem mu řekla, že ať mi to potom napíše........a on mi potom napsal "nejlepší by bylo, kdybychom zůstali takovými lepšími přáteli"........
Jessie:........to je kokot !

Nikol se s tím i časem trochu smířila i s tím že kvůli němu a taky kvůli tomu jak se chovála ke svému týmu a taky svím přátelům přišla o svoje paví mirakulum..........ale jen do doby než zase bude s ostatními jednat dobře a taky než bude zase se svým týmem jedno týmu a ostatní jí začnou opět věřit.......ale aby si opět získala jejich důvěru bude muset složité zvanou zkoušku důvěry......ale poté co přijde pravý čas té zkoušky a tak až Nikol bude připravena se vrátit jako superhrdinka Peacock........

O Měsíc později  

Mia: Ahoj Nikol, nešla by jsi třeba dneska k nám přespat ?
Nikol: Ahoj Mio, dneska nemůžu, jdu do Bourgesy za svojí rodinou, a hádejte co........
Jessie: Co ?
Nikol: V Bourgesy má i Harry svojí rodinu, a jeho babička bydlí hned na proti mému strýčkovi 😁, chceme se tam sejít
Jessie: Vždyt jsi se kvuli němu přišla o svoje paví mirakulum a taky jsi kvůli němu byla přeci hodně moc smutná !
Nikol: To ano Jess.....ale......chci se s ním s kamarádit, a časem se s ním dát i klidně znovu do hromady, navíc je to prostě moje zkouška důvěry která je velmi náročná ale já jí složím, abych mohla dostat zpět svoje paví mirakulum a vrátit se zase mezí vás jako superhrdinka Peacock, a být zase s vámi v jednom týmu........
Jessie: Cože???? ty už děláš zkoušku důvěry, ale pro máš jako zkoušku důvěry právě tohle Nikol ?
Nikol: Protože chci zjistit jestli ještě dokážu Harrymu v necem ještě věřit, proto jsem si tohle zvolila jako zkoušku důvěry.......
Jessie: 😑 No dobře Nikol, dělej jak myslíš. Ale potom nebuď smutná, kdyby ti to náhodou nevyšlo.
Nikol: 😐.......Neboj Jessie na tu zkoušku důvěry mam 10 pokusu

V Bourgesy Nikol chodí po návštěvách.......

U Babičky

Nikol: baby jdu se s Maxem projít

Potom jde k bytovce kde bývá její strýc, a potom se podívá z dálky do okna z kterého koukal ven Harryho pes, a poté co ho Harry dal dolů tak se podíval z okna a uviděl Nikol.........

Beruška a Černý Kocour: Nový Hrdinové 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat