Эрүүл бие

186 19 0
                                    

     Heyyy охидоо?
Энэ удаад миний ажиглаж, ойлгож,  туршиж үзсэн зүйлсийн талаар бичигдэх болно. Юу вэ гэвэл хэрхэн жингээ барих вэ? Жингээ хасах боломжийн арга юу вэ? Эрүүл галбир ямар байх бол? гэдэг талаар байх нь ээ.

    1дүгээртХөөрхөн хайрын бариултай охидод

    Үнэндээ энэ хайрын бариул маань тийм ч хүндээр хүлээж аваад байх муухай зүйл биш шүү

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

    Үнэндээ энэ хайрын бариул маань тийм ч хүндээр хүлээж аваад байх муухай зүйл биш шүү. Та нар бухимдалгүй энгийнээр өөрийгөө нэг хараад үзээрэй хэдэн зуун кг болчихсон айхтар таргалалт биш шүү дээ. Үүнд хүндээр хүлээж аваад байх шаардлагагүй.

   Зөвлөгөө
         -эхний удаад таны махлаг байгаа нь унаган мах уу аль эсвэл яваандаа зарим нэг буруу зуршилаас бий болсон мах уу гэдгийг бодоод үз. Хэрэв унаган мах бол жаахан дасгал хийгээд өөрийгөө шахаад үзээрэй. "Би турмаар байна" "Би тарган, махлаг" " би яаж турах вэ?" гэж шаналж хий дэмий бодож суухын оронд шууд бос! Гүй! Гүйж чадахгүй бол алх!

     - Хоолоо анхаар!

Хоол бол их чухал нүүрс ус ихтэй хоол хүнс, цагаан гурилан бүтээгдэхүүн, чихэр шоколад, түргэн хоол гэх мэт зүйлсийг өөрийн хэрэглээнээс хязгаарлах хэрэгтэй. Бүр огт идэхгүй байх биш шүү! Яахав сардаа ганц хоёрхон удаа бол зүгээр шүү дээ. Хүн л юм чинь хүснэ. Тиймээс жаахан л хязгаарлаарай

       -Нойр!

Сайн унтаж амрах хэрэгтэй. Хүнд нойр бол биеийн бүх зүйлийг зохицуулж хянж байдаг юм шиг санагдсан... орой 22 цаг гэхэд л унтчихсан байх чухал шүү...

     Зөвлөгөө2:
За тэгэхээр одоогоор хөл хорио тогтоосон байгаа учир гадуур алхаад байх тохиромжгүй тул гэртээ амархан дасгал хийх.
     -амьсгалын дасгал
     -бие халаах /толгой хүзүү, гар, хөл, үе болгоноо сайн халаах/
     -дараа нь жаахан сунгалт гэртээ бол ингээд л болоо. Харин хол хорио дуусахаар
      - өдөрт заавал #30минут алхах
Машинтай хүмүүс 10-30минутын зайтай газар руу цагаа зохицуулж эрт гараад алхах хэрэгтэй. Алхах нь хүний бүх булчин, үеүүд хөдөлдөг учраас биед маш сайн.
Машингүй хүмүүс нийтийн тээвэрт зорчихын оронд бүр айхтар хол биш л бол алхаад явж байгаарай.

《Ариса》Зөвлөгөө😊Where stories live. Discover now