Jméno - Ember
Příjemní - Flame
Věk - 16 let
Pohlaví - Ona
Orientace - Hetero
Božský rodič - Její matka je také poloviční kočka která chodila do Animalia. Zatímco jeí otec byl Elementární bůh větru Levius schopný letu bez křídel a zneviditelnění se. Neví jestli má stejné schopnosti jako on a zatím to zjišťuje. Po své matce má kočičí schopnosti.
Schopnosti - Zvířata bere jako své přátele. Učí se proměňovat ve zvířata ale občas se jí to vymkne z rukou a třeba místo tygra se z ní stane tygro-drak. Nejlépe se mění na kočku, protože ona sama je polokočka. Neví jestli má schopnosti svého otce, ale nejspíš se to pokusí zjistit.
Povaha - Je milá, přátelská a ochotná dívka. Avšak je výbušná a nenechá se urážet. Na to, že je členkou kolele Animalium, je celkem drzá a má vlastní hlavu. Ale je chytrá a miluje zvířata, hlavně kočkovité šelmy.
Zájmy - Karate, Hudba a kreslení. Ráda si třeba jen tak sedne pod strom a kreslí si či čte. Má ráda to ticho...
Minulost - To se dozvíte v knize ;3
Ship - Nemá, chce někdo?
Zbraň - Ohnivý meč
Mazlíček - Zrzavo-bílá kočka jménem Star. Je velmi nedůvěřivá k cizím lidem. Vžy prokoukne, když jsou falešní nebo se přetvařují.
Vzhled -
Jméno - Kimlyn
Příjmení - Almond
Věk - 15 let
Pohlaví - Ona
Orientace - Hetero
Kolej - Elementium
Schopnosti - Po otci umí ovládat oheň a po matce(Její teta byla z Animália) miluje zvířata. Neví jestli s nimi dokáže mluvit, ale když se rozruší, dokáže se přeměnit ve vlka nebo polovlka.
Povaha - Milá, přáteská, věrná a optimistická dívka. Je to taková rebelka, ale v celku uzavřená. Je sice trochu drzá, ale šikovná. Je i chytrá a ráda nosí černou.
Zájmy - Street dance, Miluje poslouchání hudby, Psaní příběhů a čtení.
Minulost - Jako malá se dokázala proměnit ve vlka nebo polovlka, Proto se jí
rodiče báli. Když byla starší, uvědomila si proč jsou k ní tak chladní a pocítila odpor. V 10ti jí šoupli k tetě, která se umí proměňovat be vlka a ovládat živly a naučila jí to ovládat. Ve 14ti nastoupila do Školy pro výjimečné.
Ship - Nemá, chtěla by.
Zbraň - Bílý luk. Umí ho ovladat pouze ona
(Má ho na obrázku v ruce)
Mazlíček - Bílý vlk na obrázku
Vzhled - Jako polovlk
Jako člověk -
Jako vlk -
ČTEŠ
Škola pro výjimečné studenty RPG
RandomVítej výjimečné dítě které chce zdokonalovat své schpnosti. Zde ve škole pro vyjímečné, tě přidělíme do jedné ze tří kolejí podle tvého původu a naučíme tě vše co potřebuješ umět aby jsi uspěl v tomto světě