18

1.6K 110 18
                                    

Scuzați orice fel de greșeala






POV NARATOR

Taehyung sa închis în camera lui jungkook,întins pe pat cu fața îngropată în perne dărâmând lacrimi la greu și inecand durerea in acele lacrimi. De ce durea atat? Știe și el că sa îndrăgostit de persoana greșită dar el nu poate alege de cine sa îi placă pur și simplu se întâmplă. Dar jungkook ar fi putut alege alta cale decât să îl facă pe el sa sufere atât de mult,oare chiar nu vede cat demult îl doare? De parcă ar fi orb și nu poate vedea nimic și pe nimeni  altcineva decât pe lisa . Fata nu ia greșit cu nimic încât să o urască dar totuși are acest sentiment de ura față de ea iar când a văzut-o în brațele lui jungkook ce acum era “iubitul” lui , îi venea să o arunce în fața unui camion dar din ce motiv? Atunci el și jungkook nu erau nimic decât elev-profesor dar acum ea vrea sa locuiască împreună cu jungkook? De parcă ar urma să se căsătorească. Acum ar putea spune liber că dacă o vede pe stradă o aruncă în fața primei mașini pe care o va vedea și nu va avea remușcări.

Pe de altă parte jungkook,oftează trist coborând din mașină. A venit după lisa,aceștia urmă să locuiască împreună dar nu ca iubit- iubita ci ca cei mai buni prieteni.

Da, lisa este cea mai buna prietena a lui, sau ajutat mereu in orice situație și ea a fost singura dintre prietenele lui ce a acceptat să fie “iubita” lui fara al critică și fără să îi spună că este greșit să simta ceva pentru Taehyung,adică pentru un alt bărbat și nu era destul că este de același sex dar este și minor . Ea la sprijinit în deciziile lui și nu le-a fost greu sa se prefacă că sunt un cuplu pentru că amândoi și-au pierdut virginitatea împreună,cine ar crede că alcoolul poate ajunge așa departe? Dar nu i-au afectat prietenia cu nimic insa acum relația lor falsa a afectat ceva și nu este doar relația lui cu taehyung,nu. Este relația lui lisa cu iubita ei jisoo. Ele erau împreună de doi ani și ceva dar când ea a aflat despre relația dintre lisa și jungkook a crezut că  este înșelată ceea ce nu era deloc adevărat și faptul că a aflat și că cei doi au avut ceva întrecut nu a liniștit o deloc. Acum era rândul lui jungkook sa o ajute pe lisa. Biata fata nu avea unde să plece, nu a avut o cearta așa de gravă cu iubita sa niciodată. Se simțea devastată nu avea prieteni destui de apropiați încât să o lese sa locuiască ceva timp cu ei doar îl avea pe jungkook. Ea de fapt la sunat pentru ai cere ajutorul pentru a ajunge la cel mai apropiat motel dar el sa oferit ca gazda, iar ea nu la refuzat.

Fara să spună vreun cuvânt lisa sa lăsat ajutata de jungkook ce a pus valizele in portbagaj că după amândoi să intre în mașină, jungkook era la volan iar lisa pe scaunul copilotului. Nimeni nu spunea nimic iar când mașina a pornit lisa a izbucnit în lacrimi nu se mai putea abține faptul că iubita ei nu are încredere în ea și crede că nu o iubește o distruge, pe de altă parte este relația lui jungkook, ea a încercat doar sa ajute dar amândoi au ieșit răniți din toată chestia asta. Ea chiar voia binele prietenului său,nu voia să ajungă închis după gratii doar din cauza că sa îndrăgostit de o persoana ce era ilegală,cel puțin în momentul acesta asta era situația . Și faptul că taehyung suferă din cauza ei nu îi dă pace,el este încă un copil ce sa îndrăgostit, nu ar trebui sa sufere nu ar trebui sa o simtă ca cel mai mare dușman al lui ea doar încearcă să ajute . Acum ambele persoane din mașină plângeau , jungkook încerca să fie silențios dar chiar nu reușea

Patru inimi ce suferă doar din cauza unei neînțelegeri este ceva grav dar mereu se poate rezolva și acele  patru inimi ce suferă mereu se pot inoi și deveni cele mai fericite din întregul pământ,nu? Până la urmă speranța moare ultima.



Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


ELEVUL MEU MĂ AGRESEAZĂ. •°•(kookv)°•°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum