Scuzati orice fel de greșeala
Lectură plăcută ♥
POV NARATOR
Jungkook, împreună cu taehyung și doamna de biologie se aflau acum in fața biroului directorului.
Doamna Lee, a spus că o va incanta sa vadă reacția directorului Kim, când îi va povesti de relația lor și daca directorul o pune sa sune poliția o va face cu mare drag .Taehyung, avea capul plecat în jos in timp ce plângea. Iar Jungkook era serios,privind ușa biroului.
— daca vrei sa nu afle de mica voastră prostie, o putem rezolva – îi spune doamna Lee.
— ah da? Cum? – întreabă jungkook cu fals interes .
Comportamentul lui jeon, părea foarte liniștit .
— fi iubitul meu – îi propune. Taehyung,când aude asta incepe sa plângă și mai tare – mai taci copil prost, asta este vina ta. Deci vrei sa îi spun sau nu? – îl întreabă
— nu-i vorbi așa lui taehyung. – pune o mana pe spatele lui taehyung pentru al consola, doamna Lee îi aruncă o privire urâtă – și niciodată nu m-aș încurca cu o cotoroanță ca tine . Prefer sa fiu "pedofil" decât să fiu iubitul tau. Și nu poți să ne faci nimic,este cuvântul tău ca profesoara contra cuvântul meu ca profesor. Toți au văzut că am iubita, crezi că cineva te va crede? – pufnește .
Doamna Lee se enervează așa că bate la ușă.
— intră – se aude de pe partea cealaltă.
Ea zâmbește și deschide ușa.
— domnule Kim,îmi pare rău că va întrerup dar vreau sa va comunic ceva foarte important. – îi spune.
Jungkook cu taehyung intra și ei în birou.
— jungkook?... Adică profesor jeon? Ce căutați aici? – o ignoră pe profesora Lee când îl vede pe jungkook
— despre profesorul jeon este vorba – întrerupe doamna Lee – și elevul Kim – zâmbește șiret.
— mi-ar placea sa vorbesc cu dumneavoastră în privat domnule Kim – îi spune jungkook, directorului .
— nu! – exclamă Lee – trebuie să fiu și eu de față – continua .
— Doamna Lee, tinere Kim – incepe directorul – așteptați afara va rog – spune
Taehyung îl privește pe jungkook speriat .
— totul o sa iese bine – îi șoptește jungkook.
Doamna Lee iese un pic nervoasa iar din urma ei iese și Taehyung.
Taehyung vede cum jungkook închide ușa în spatele lui. Se așează pe scaun și își acoperă fața cu mâinile și oftează printre plânsete . Îi era așa de frica.
— cu siguranță tu i-ai făcut ceva lui jeon de te-a sărutat, tu l-ai provocat! – îi reproșează doamna Lee
Taehyung își șterge lacrimile și o privește .
Sughiță din cauza plânsului iar doamna Lee se strâmbă cu scârbă.— e-eu nu am f-facut nimic – se apără taehyung.
— sigur l-ai șantajat cu ceva – se plimba dintr-un loc in altul în timp ce caută o scuza la cele întâmplate.
Taehyung se enervează.
— Așa cum îl amenințați dumneavoastră a-acum câteva minute in urmă? – se enervează și mai mult când este întrerupt de un sughiț. – știu prea bine că vă place j-jungkook – îi spune
— Oh,dar ce încredere pe voi. Acum nu mai este profesorul său domnul jeon,acum este jungkook? –
— nu te interesează,cotoroanța bătrâna ce ești. Vezi că și cu tine pot avea i-incredere? – sughiță din nou.
— tu! – îl arată cu degetul – copil neo...–
Ușa se deschide pe ia ieșind jungkook.Taehyung se ridică imediat în picioare îngrijorat. A fost prea rapid
— doamna Lee – femeia îl privește atenta – domnul Kim va cheamă la el în birou – doamna Lee grăbită intra în birou.
— j-jungkook...– șoptește taehyung .
Jungkook îi zâmbește
— Nu-ți face griji, tae – ii Pune mana pe obraz și îl sărută pe frunte – totul va fi bine – șoptește acum jungkook.Taehyung îl privește cu lacrimi in ochii .
— serios? – întreabă
Jungkook îi zâmbește și mormăie un "mhm"
Amândoi se îndepărtează când ușa este deschisa din nou.
— nu mă puteți concedia! – tipa doamna Lee – va dau in judecata pe toți! – exclamă din nou.
— cea care va intra în pușcărie sunteți dumneavoastră. Ați vrut sa îl șantajați pe jeon – se aude de data asta directorul Kim
Doamna Lee trântește ușa cu forța și se îndreaptă către ei doi.
— o să ...o să .. – nu știa ce să spună. Directorul ia spus că nu va mai avea vreun loc de muncă în toată viața ei daca le face vreun rău.
— la revedere doamna Lee~ – spune în batjocură jungkook. Taehyung era confuz .
După ce doamna Lee a plecat mai indignata ca niciodată, taehyung decide să îl întrebe pe jungkook.
— jungkook , ce se întâmplă? –
— pai sa spunem că domnul Kim a fost foarte incantat să audă că va avea un cumnat – îl anunță jungkook.
— cumnat? Ce treabă avem noi cu cumnatul lui?– nedumerit întreabă
Jungkook se rade
— tu ești cumnatul lui, tae. –— domnul Kim este fratele tău? Dar cum? Tu ești jeon el este...Kim – taehyung nu a fost vreo data mai confuz
— este fratele meu vitreg, Namjoon. Cum credeai că așa tânăr m-ar fi primit pe mine ca profesor? – se rade .
— dar...– încearcă să spună ceva dar jungkook îl întrerupe.
— hai acasă taehyung. Azi avem invitați – îl ia de talie și îl face să meargă – îți vei cunoaște cumnați și o vei cunoaște și pe jisoo, sau împăcat. Ți-am spus că totul va fi bine – îi zâmbește jungkook.
Nu știu dacă am stricat tot sau va plăcut.
Deci spuneți mi ce va plăcut și ce nu.
CITEȘTI
ELEVUL MEU MĂ AGRESEAZĂ. •°•(kookv)°•°
FanficIn care jungkook este profesorul de engleza și taehyung este elevul sau taehyung este indragostit de profesorul tânăr astfel ajunge să facă nebunia de a intra în biroul directorului și să fure numărul profesorului și după incepe sa îi vorbească pr...