*Jimin Pov💕
Aku terasa sangatlah sedih bila Hana terpaksa balik semula sebab dia diperlukan dekat syarikat keluarga kami iaitu Park Company kat Amerika.
"haih, kalau ada Hana tak juga sunyi rumah tu nanti." Taehyung mengeluh, berat hatinya melihat Hana yang sudah bersedia masuk ke balai pelepasan.
"gwenchana, Hana kat sana seminggu je. Tapi, dalam masa seminggu tu lah Hana nak tengok perubahan oppa dengan eunnie." oh ya, lupa nak kata Mina, Sana ngan Tzuyu pun ada sekali.
Tak tahu macam mana boleh rapat dengan diorang.
"take care tau Hana." Sana yang diam tadi memeluk erat tubuh Hana, tahu lah dia kecik berbanding aku ni.
"nae, annyeong yeorobun!!" Hana melambai² ke arah kami dengan senyuman yang tak lekang.
Kami membalas lambaiannya dengan suara hingus dan esak tangis Jungkook.
Patutlah tak bersuara sejak tadi budak arnab ni.
"chankanman Hana ssi!!!" kami bertujuh menoleh serentak bila seseorang menjerit panggil nama Hana.
Terlihat sebelas ekor beruks tengah berlari menuju ke arah kami.
Kalau boleh dah lama aku bawa Hana lari, tapi aku tahu Hana akan ketuk kepala aku sebelum tu.
"waeyo?" soal Hana memandang kesebelas² mereka, ramainya.
"ni hah, jangan lupa tau makan dengan chingu." Sungwoon bagi satu set daging lembu dekat Hana.
Terliur juga walaupun terlihat masih segar dan mentah.
"gomawo, saya pergi dulu. Annyeong" aku pandang Jungkook seperti mahu menelan orang, tak habis² mengangis je kerja dia.
"dah jom." aku dan Taehyung terus menarik Jungkook masuk ke dalam kereta. Boleh jadi drama tak berbayar ni karang.
~skip~
*Mina Pov💕
Selepas sahaja Hana pergi bakal berlepas, aku, Sana dan Tzuyu terus nak pergi mall habiskan masa kat sana memandangkan tak lama lagi nak exam.
Nak tergelak juga kami bila nampak Jungkook menangis tak berlagu.
Mungkin hubungan sepupu itu rapat sangat kot.
"Sana, Tzuyu, jom pergi arked nak? Bosan lah duduk cafe selalu." ajakku, mereka mengangguk setuju dan terus masuk kereta aku.
Lupa nak cakap, 2 hari lepas appa dengan omma aku hantar kereta untuk mudahkan aku pergi sekolah dengan chingu.
Gomawo omma appa..
Sepanjang perjalanan, suasana dalam kereta tak pernah lah diam. Selalu je ada bunyi kitorang menyanyi dari lagu yeoja pergi namja.
"you make me feel special... Sesangi amuri nal jujoonchodo.." bermula dari Sana menyanyi.
"tu tak best lah, macam ni... I wanna know, satangcheorom dalkom mataneunde.. I wanna know, hanareul naneun geot gataneunde. I wanna know know know know, what is love.. Sarangi otton neukkiminji."
"ani, ni best. Fancy......you...noga monjeo joahamyeon otte... Fancy...you jigeum noye gelo halle.. Fancy o..."
"jom nyanyi lagu bts nak?" soal Sana dengan kening diangkat², kami terus bersetuju...
Yelah, siapa tak minat bts tu?
Dah lah hensem... Lagi² Park Jimin... omaigad.. Kim Taehyung dengan Jeon Jungkook pun apa kurangnya. Sama je hensem maknae line tu.
"oh my my my oh my my my.... You got me high so fast nae jeonbureun hamke hago shippo.." part Tzuyu nyanyi.
"oh my my my oh my my my... You got me fly so fast ije jogeuman nae algaso.." part aku.
"ooh ooh ooh ooh ooh, love is nothing stronger.. Ooh ooh ooh ooh ooh, and a boy with, and a boy with love..." last part Sana...
"okay dah sampai." aku parking paling dekat dengan mall sebab yelah jauh sangat tempat parkir biasa tu.
"siapa lambat sampai dia yang kena bayar." Sana terus berlari meninggal kan kami yang jadi dungu sekejap.
"kurang asam punya clumsy." aku ngan Tzuyu terus susun langkah seribu then lari cuba kalahkan Sana.
Tengah seronok lari tu, tanpa sengaja aku terlanggar seseorang.
Pada mulanya aku nak minta maaf tapi bila nampak je wajah orang tu.
Rasa nak cekik² je.
"eh, lama tak jumpa Mina ssi." ceh, sapa nak mampos betul namja ni aku tengok.
"eh, annyeonghaseyo Chanyeol ssi." aku pandang Sana bila mulut dia tu langsung tak pandai nak tutup.
Yang pergi tegur tu asal beb?
"jom lah kita...." sebelum Chanyeol nak mengajak kitorang, aku terus potong cakap dia.
"kitorang dah lambat ni..." aku terus tarik tangan Sana ngan Tzuyu blah..
YOU ARE READING
~Three Fiance?~
RomancePark Jimin, Kim Taehyung dan Jeon Jungkook, gangster yang digeruni oleh semua pelajar di sekolah mereka. Musuh utama, geng Wanna One yang juga satu sekolah dengan mereka. Kemunculan 3 yeoja iaitu Myoui Mina, Minatozaki Sana dan Chou Tzuyu merumitkan...