16

216 8 0
                                    

*Mina Pov💕
#Shopping mall

Panas betul hati aku bila Chanyeol tu aku sedar ikut kitorang dari belakang. Ingat aku tak nampak ke hah?

"Mina, jom singgah tandas jap." ting! Tzuyu selamatkan keadaan, gomawo Tzuyu ah, akan ku balas budi mu nanti.

Aku apa lagi, terus lari masuk ke dalam tandas diikuti Sana dan Tzuyu yang hampir nak tergelak.

"huh, selamat." aku mengeluh sedikit sambil bersandar pada dinding.

Tzuyu keluar dari tandas dengan senyumannya, lega agaknya dapat membuang.

"siapa namja tadi tu? Aku perasan riak dari muka kau, kau tak suka dia and aku perasan juga dia ikut kita dari belakang." akhirnya Tzuyu bertanya. Sana menunjukkan muka blurnya.

"omo! Dia ikut kita?" jelas muka dia agak terkejut, mungkin tak percaya muka Chanyeol tu tak sebegitu dari rupa dan perangai.

"okay, biar aku cerita. Nama namja tadi tu ialah Chanyeol, Park Chanyeol. Pelajar pertukaran kat sekolah aku ngan Sana dulu kat Jepun. Ramai juga fans dia dulu sampai setiap hari ada je sesi confess dekat dia tapi hampa sebab dia tak terima. At first, aku ingat dia ni jenis bukan playboy sebab yalah. Dia tolak semua yeoja mentah² dan alasan yang dia dah berpunya. Aku ingat tu jelah alasan dia.." aku berhenti sekejap, tak sanggup nak teruskan semula kisah tu.

Dimana aku dipandang hina oleh semua yeoja 2 tahun lalu.

Flashback 2 years ago....

*Author Pov🔥

"Mina chan, boleh tak jumpa saya kat bilik guru nanti. Bawa Chanyeol sekali tau." arah cg Ken sebelum beredar dari kelas.

Aku menuju ke arah Chanyeol...

"Chanyeol kun, cg Ken nak jumpa kita sekarang." kataku sedikit tak selesa bila Nako pandang aku tajam.

"okay, tapi sebelum tu saya nak pergi bilik rawatan sekejap. Nak ikut?" aku terdiam, sama ada bersetuju sahaja untuk menunggunya atau tak.

"okay lah." aku akhirnya bersetuju dan jelas aku nampak riak wajahnya tersenyum memandangku.

"jom." aku mengikutinya dari belakang, takut kalau salah satu fans nya akan nampak dan menuduh bukan² dekat aku.

"err.. Saya tunggu kat luar jelah." kataku..

"no, masuk." aku tersentak sedikit bila suaranya tegas menyuruh aku masuk.

Aku dengan berat hati masuk sahaja menuruti arahan darinya.

Aku mengambil tempat duduk di sisi katil memandangkan dia tengah mencari sesuatu di dalam almari.

"Mina chan, boleh tolong saya tak capai benda atas tu. Saya angkat badan awak and awak ambil." pinta nya, entah kenapa aku turuti sahaja permintaan darinya.

Aku berdiri dan cuba seimbangkan badan sebelum dia angkat aku.

Tiba² aku terkejut bila dia angkat aku gaya bridal style and terus letak aku atas katil.

Masa tu aku blur, apa dia nak buat?

"awak nak tahu tak? Saya dah lama perhatikan awak dulu. Itulah sebabnya saya tolak semua perempuan hanya disebabkan awak." dia membuka satu persatu butang bajunya sehingga menampakkan sedikit dadanya.

"Chanyeol kun, awak nak buat apa ni?" soalku, takut dengan perubahan diri nya.

"i want you..." dengan pantas bibir aku disambarnya dan dicium secara paksa.

Aku dengan kudrat yang masih ada cuba melepaskan diri tapi pegangan dia sangatlah kuat.

'Bum!!'

Pintu dibuka kasar dan besar, dan terpempam wajah cg Ken dan beberapa pelajar namja dan yeoja terkejut melihat ke arah kami.

"Park Chanyeol, Myoui Mina.. Ikut saya sekarang!!" arahnya, tegas suaranya.

Aku mengalirkan air mata, tidak percaya Chanyeol cuba buat sesuatu dekat aku.

~skip~

"siapa yang mulakan dulu?" soal cg Ken.

"dia cg." Chanyeol tunjuk pada aku, aku terkejut. Tak sangka dia tuduh aku sedangkan dia yang buat salah.

"tak cg, dia yang cuba cium saya..." aku melutut depan cg Ken dengan air mata mengalir dan suara teresak.

"tch, tengoklah tu cg... Kalau dia tak buat salah..dia takkan melutut dan berlakon macam ni." Chanyeol pandang aku dengan senyuman sinis nya.

"kau memang sengaja kan?!" aku soal dia dengan pandangan tajam.

"tak, kau yang goda aku dulu dengan body lawa kau tu." jawabnya, aku meraup wajahku kasar.

"saya tak kesah, Chanyeol kun..saya akan gantung kamu selama seminggu dan kamu Mina... Saya nak kamu bersihkan tandas perempuan dari blok bawah sanpai atas selama seminggu. Kamu boleh pergi." aku terkejut, cuci tandas?

"aku akan pastikan kau akan blah dari sekolah ni." aku bagi amaran pada Chanyeol dan terus berlalu pergi.

Dan selama aku cuci tandas, banyak pembuli yang membuli aku di dalam tandas.

Ada yang sengaja tumpahkan air.

Kotorkan sinki dan conteng setiap mangkuk tandas guna permanen.

Tapi lepas sebulan, Chanyeol didapati bersalah dan aku gembira masa tu.

Semua pelajar minta maaf dekat aku dan ada yang sanggup cuci tandas balik lepas diorang conteng dan kotor kan.

Mungkin tak percaya oppa idol mereka itu sebenarnya pervert.

Sejak dari tu, hidup aku dah berubah kepada kegembiraan sehingga pindah ke Seoul.

End...

~Three Fiance?~Where stories live. Discover now