Kapitola 2. Úžasné ráno

252 12 11
                                    

Zdravím! Zde je pokračování 1. části, užijte si to!!

Ahsoka Tano POV:

Když jsem se probudila, vylekala jsem se. Já a mistr jsme leželi na pohovce. Anakin měl hlavu na opěrátku a já na jeho hrudi. Naše nohy byly vzájemně propletené.
Uvědomila jsem si co se stalo minulý večer a usmála jsem se. Užívala jsem si jeho vůni a jeho pravidelné zvedání hrudi. Celé mé tělo leželo na jeho a kvůli jistému výškovému rozdílu mezi ním a mnou to bylo velice příjemné.
Jedna jeho dlaň byla u hlavy a já se rozhodla, že mu dnes význam lásku.
Anakin tvrdě spal a tak jsem pomaloučku, posunula svou dlaň k jeho a propletla nám prty.
Jeho ústa byla mírně pootevřená, vypadal tak mírumilovně a sladce, když spal. Po chvilce mi začala padat znovu víčka a já usnula.

Neutrální POV:

Anakin se pomalu probouzel a cítil jak mu na těle leží mírná váha. Otevřel oči a viděl jak jsou jeho prsty propletené s Ahsočiny.
Její krásné tělo leželo na něm. Usmál se. Pomalu vzdychl. Ahsoka otevřela víčka a svýma tmavě modrýma očima si prohlížela svého mistra. Anakin se jí podíval do očí a usmál se na ní. Úsměv Ahsoka opětovala a volnou rukou si hrála s jeho pravou, robotickou rukou.
Po chvilce se Ahsoka posadila a Anakin jí uvolnil místo na sezení, s prsty s ní furt zapletené.
Ahsoka si promnula obličej a podívala se na svého mistra. ,, Dobré ráno, mistře" usmála se a mrkla na něj. ,, Dobré ráno, má padawanko" odpověděl jedi a pomalu se začal zvedat. Jejich ruce se při akci rozpletli a tak tam jen seděli. ,,Takže.. mám jít udělat snídani?" zeptala se Ahsoka.
Anakin kývl a zvedl se. ,, Půjdu se převléct. Hned přijdu." Ucedil ospale jedi a odešel do svého pokoje.
Ahsoka seděla na pohovce a přemýšlela jestli to, že jí nevynadal za ty romantická gesta, něco znamená.
Zavrtěla hlavou a rozešla se do kuchyně. Začala smažit vajíčka.
Anakin se k ní připojil se slovy ,,Krásně to voní". ,,Díky Skyguy" řekla padawanka otočila se k Anakinovi. Její mistr si sedl k židli a zapnul holo-notebook a kontroloval novinky.
Ahsoka nechala vajíčka, vajíčkama a přešla ke svému mistrovi. Podíval se na ní. Ahsoka se sklonila a přitiskla její rty na jeho, zavřela oči a nechala ho to vstřebat.
Anakin byl trochu zaskočen, ale potom jí jen položil ruku na bok a přitáhl jí k sobě blíž.
Užíval si její měkké rty na jeho. Tak krásně voněla.
Ahsoka si jemně hrála s jeho horním rtem a Anakin s jejím dolním. Poté spojili oba rty. Ahsoka se posadila Anakinovi na klín a rozbila polibek.
,,Miluji tě, Anakine" zašeptala a pohladila mu vlasy. ,, Také tě miluji, krásná Ahsoko" odpověděl Ani a přitáhl ji do hlubokého vášnivého polibku.
Chvíli se tak líbali a potom ucítili jak se něco pálí. Oba se zasmáli a Ahsoka se zvedla z klína svého mistra a vypla sporák s teď už černými, spálenými vejcemi.
Vrátila se k Anakinovi a sedla si na něj obkročmo, obtočila mu ruce kolem krku a políbila ho.
Její jazyk žádal o vstup a Anakin jí umožnil prozkoumat jeho ústa.
Jeho jazyk taky prozkoumával.
Anakin jí přejížděl rukama po zádech.
Pak uslyšeli zvonek.
Anakin se odtáhl až to mlasklo a podíval se na Ahsoku. ,,Kdo to může být? Není brzy?" Ahsoka pokrčila rameny, její pohled zamířil k hodinám. ,,Je 12:14 už není tak brzy jak jsme si mysleli."
Lehce políbila jeho čelo a zvedla se. Přešla ke dveřím.

Ahsoka Tano POV:

Otevřela jsem dveře a uviděla Obi-Wana. ,,Oh.. zdravím mistře Kenobi. Jaké překvapení!" pustila jsem ho dovnitř s úsměvem. ,,Ahoj Ahsoko, doufám, že nevyrušuji." usmál se na mě.
Zavrtěla jsem hlavou a odpověděla. ,,Ne, jste tu vždy vítán. Ana...tedy mistr je v kuchyni." Obi-Wan se trochu ušklíbl a já kývla, aby mě následoval do naší kuchyně.
Můj mistr..a teď už i milenec, vystřelil ze židle kosmickou rychlostí a šel uvítat Obi-Wana. Odešli do obývacího pokoje a něco probírali. Bylo to zřejmě zábavné téma, protože jsem od nich slyšela menší smích.
Vrátila jsem se zpět k vaření snídaně...no.. spíš oběda.

Děkuji za přečtení. Tohle byla o poznání kratší kapitola než minulá.
Každopádně díky, že jsi se dostal/a až sem! Btw, sorry za ty chybky, ale tak stane se.
👌👍
Bye!

Anisoka-story of forbidden love [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat