Ahoooooj...... tak jsem zpět. Původně jsem 3. kapitolu tak trochu vařila z vody a nějak už jsem nevěděla jak navazovat, ale nakonec, když jsem přemýšlela, zjistila jsem, že mi vlastně dost nahrála. To, že tam je Anakin dost unavený z práce mi krásně nahrálo a já si to při psaní ani neuvědomila..... Tak a teď už přestanu zdržovat a přeji příjemnou zábavu.
Anakin otevřel oči a postavil se. ,,Zdravím mistře, co tě k nám přivádí?" usmíval se a šel ke dveřím. ,,Jen jsem se chtěl zastavit a podívat se jak se vám oběma vede." odpověděl Obi-wan a s Anakinem se společně posadili do 'kuchyně'.
,,Dáte si kávu?" zeptala se Ahsoka s úsměvem, když procházela do kuchyně. Anakin se na ní usmál, ale Ahsoka věděla, že v tom úsměvu bylo i něco víc, ale to mohla věděla pouze ona a Anakin.
Obi-wan kývl a Anakin taky. Ahsoka neměla chuť, takže si udělala čaj. Poté si přisedla vedle Anakina a poslouchala Obi-wana jak vyprávěl co za 'blbosti' se probíralo na radě.
Anakin cítil jak ho přepracování začalo dohánět a nenápadně si promnul oči. Ahsoka se na něj podívala a pod stolem (aby to nebylo vidět) ho pohladila po stehně.
-asi o 30 minut později-
Obi-wan odcházel a loučil se, jakmile se zavřeli dveře, Anakin se svalil na gauč, opěrku pod hlavou, zatímco nohy měl ještě na zemi. Povzdechl si a zavřel oči.
Ahsoka se něj podíval a nervózně si kousala spodní ret. *musím něco udělat, je hrozně unavený a rada mu dává víc a víc práce, kterou by mohl udělat kterýkoli jiný Jedi* zamyslela se a povzdechla si. Přešla k němu, věděla, že dovolenou by mu teď nepovolili a tak začala vymýšlet jiný způsob jak ho nechat, aby se uvolnil.
Sedla si vedle něj na gauč a políbila ho na čelo. Anakin zvedl ruku, pohladil jí po boku a potom začínal usínat.
Ahsoka seděla a koukala se po místnosti. *možná bych měla trochu uklidit* přemýšlela.
-o 10 minut později-
Ahsoka potichu uklízela komodu a když otevřela jeden šuplík, padl jí do oka balíček. Vzala ho do ruky a prohlížela si ho. Byli to červené svíčky. V tu chvíli jí to trklo. *NO JASNĚ! Můžu připravit romantický večer*
Ahsoka se ohlédla a podívala se na spícího Anakina. Nemělo smysl ho budit, takže v rychlosti uklidila svíčky do komody a napsala mu na stůl vzkaz, že jde nakoupit.
-Corusant center, 14:48-
Ahsoka probíhala obchody a nakupovala všechno možné, chtěla to udělat tak romantické a relaxační jak jen mohla. Nakoupila okvětní lístky v jednom květinářství, nějaké víno, které věděla, že Anakin měl rád a také si koupila krásné šaty ze sametu.
Když tak přemýšlela zda má všechno, napadlo jí, že by mohla koupit víc svíček. Poté už se vracela zpět do chrámu Jedi.
-Jedi temple, 16:56-
Anakin seděl a dodělával hlášení, která mu na tento týden zbývala. Vzhlédl od své práce když slyšel otevírání dveří, vstal a šel k nim.
Ahsoka vstoupila se třemi taškami s nákupem a usmála se na Anakina. ,, Tak jsem zpět, musela jsem koupit nějaké jídlo a chemošku co už nám docházelo." samozřejmě lhala, ale v dobrém ,,Mohla jsi mě vzbudit, abych ti pomohl." odpověděl a položil 'nákup' na linku.
Ahsoka k němu přišla a jemně ho políbila a pohladila po tváři. ,,Já vím, ale nechtěla jsem tě budit." Anakin jí ještě jednou políbil ,,Potřebuješ pomoct?" usmál se. ,,Ne já to zvládnu." odpověděla a otočila se k lince. ,,Dobře, musím si něco zaběhnout vyřídit s mistrem Yodou, za hodinu jsem zpět." řekla a vydal se ke dveřím.
Ahsoka kývla, vlastně se jí to hodilo, mohla v klidu schovat věci a uvařit večeři.
Anakin odešel a Ahsoka rychle vzala svíčky z komody a schovala je do šatníku s ostatními nakoupenými věcmi.
Tohle bude zatím vše. Přijde mi to docela nudný a doufám, že to dokážu trochu rozjet. Omlouvám se pokud tu někde byly pravopisné chyby, snažila jsem se.
ČTEŠ
Anisoka-story of forbidden love [CZ]
Fiksi PenggemarTento příběh je pro všechny kdo mají rádi Klonové války a nemusí Padmé Amidalu. V den kdy má Ahsoka narozeniny, si uvědomí, že Anakina miluje a on ji. Nebude to však tak lehké jak se zdá, protože řád Jedi zakazuje jakákoliv pouta. Láska je zakázána...