carat bagaikan keluarga kedua SEVENTEEN

8 0 0
                                    

Pada 25 haribulan MAY 2015  telah debutnya satu group yang bernama SEVENTEEN yang merupakan dari agensi PLEDIS ENTERMAINT . Group ini mempunyai 13 member  dan mempunyai 3 unit group yaitu VOCAL TEAM,PERFOMANCE TEAM dan HIPHOP TEAM.  Di dalam VOCAL TEAM mempunyai 5 orang member yaitu JEONGHAN,JOSHUA,WOOZI,DOKYEOM,SEUNGKWAN. PERFOMANCE TEAM ada 4 org member yaitu JUN,HOSHI,XU MINGHAO,DINO. HIPHOP team pula mempunyai 4 orang member iaitu SCOUPS,WONWOO,MINGYU,VERNON.

Pada 14 haribulan FEBUARY 2016 terlahirnya nama peminat parah SEVENTEEN iaitu CARAT . Nama ini bermaksud adalah berlian yang bersinar dan berkilauan. CARAT ini merupakan keluarga kedua SEVETEEN yang begitu rapat dan sentiasa disayangi parah ahli SEVENTEEN. Carat sanggup buat apa sahaja demi idol kesayangan mereka. Bagi Carat, seventeen adalah satu-satunya keluarga yang selalu mereka sayangi. Apabila lihat idol sudah menjerit apatah lagi berjumpa di depan mata mesti mulut terpinga-pinga apabila mahu bercakap bersama idol.

Ramai CARAT yang memberikan hadiah untuk OPPA-OPPA kacak itu dan ramai CARAT buat group parah peminat SEVENTEEN untuk memaklumkan tentang-tentang  SEVENTEEN. Apabila SEVENTEEN  sedih CARAT juga akan merasaikan kesedihan mereka. Carat sentiasa memahami SEVENTEEN tetapi CARAT cukup benci atas penghinaan orang awam ataupun CARAT yang menghina SEVENTEEN. Benda ini yang paling dibenci oleh SEVENTEEN. SEVENTEEN lebih suka parah penggemarnya hanya berdiam diri dan sentiasa menyokong mereka.

Dari kesimpulan ini kita haruslah sentiasa menyokong SEVENTEEN dan sentiasa membantu SEVENTEEN.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 01, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Carat Bagaikan Keluarga SeventeenWhere stories live. Discover now