five

125 15 0
                                    

5 | five
pohled třetí osoby

yuta vyšel z prázdného kampusu, protože byl po škole, tiše proklínaje taeyonga, který slíbil, že přinese jídlo a počká.

věrní přátele už neexistují, pomyslel si.

yuta najedou za sebou uslyšel běžet dva nahlas smějící se kluky. otočil se a uviděl winwina a jaehyuna, kteří se navzájem přetahovali.

"já nestihnu autobus!" zvolal winwin, neschopný se přestat chichotat.

"to je proč běž-- hey, už je tady!" řekl jaehyun, když spěchali k čekajícímu autobusu.

yuta se snažil dát dvě a dvě dohromady. jaehyun je vážně gay? má rád winwina? neměl náhodout před pár měsícy přítelkyni?

rozhodl se vzít záležitosti do vlastních rukou.

"jung jaehyune!" zavolal yuta, přiběhl k němu a řekl "byly pro tebe holky příliž... nebo nebyly dost?"

jaehyun pokrčil obočí."nevím o čem to mluvíš."

"nelži mi do obličeje" yuta odštěkl "je to tak jasné."

"cože? jak vlezlý jsi?"

yuta si odfrkl "máš hodně pýchy na gaye"

"já nejs--"

"místo toho, abych řekl celé škole o tvojem špinavém tajemstí, řeknu winwinovi kdo mi řekl že je gay." yuta se ušklíbl.

jaehyunovi přeběhl mráz po zádech.

"co po mě sakra chceš?" vykřikl.

"jenom chci aby ses držel dál od winwina,"yuta pokrčil rameny. "vztah v naší škole dá naší čest do hanby (vůbec netuším jak to přeložit takže sry), a já se pravděpodobně pozvracím pokaždé když uvidím jednoho z vás, takže radši ne, okey?"

"ty jsi vážně dick," jaehyun řekl naštvaně, když se zvedal. "ten největší dick, kterého jsem kdy potkal."

"chceš abych ti přistrčil svůj zadek?" yutovy slova zapříčinila to, že ho jaehyun chytil za límec a přirazil ho k autobusové zastávce.

"fajn, přistoupím k tvojí pitomé nabídce," jaehyun přecedil přes svoje zavřené zuby, "ale budeš se držet dál od winwina. opovaž se ho dotknout, a přestaň ho otravovat."

potom pustil yutu, vzal svojí tašku a rychle odešel pryč.

yuta si nemohl pomoct, ale ušklíbnout se.

cnehlejaeh

hetero || yuwinKde žijí příběhy. Začni objevovat