2 | two
pohled třetí osoby
Když zazvonilo na oběd, winwin úlevou vydechl. Prošel přímo kolem yuty, nicméně se nikdy nedostane daleko, než ho yuta chytí za zápěstí, aby ho zastavil.
"počkej" řekl při vytahování svého telefonu z kapsy.
yuta najednou zvýšil hlasitost a uškíbl se. vzdechy a nemravné zvuky hrály nahlas a winwin vykulil oči.
on pouštěl porno.
gay porno.
čínské gay porno.
winwinovy uši zčervenaly, když třída vybouchla smíchy, kvůli zvyšující se hlasitosti zvuků. yuta napodoboval video s hrozným čínským přízvukem.
winwin vyběhl ze třídy. měl obrovské nutkání křičet, ale zůstal pot
ten zrovna vyšel ze záchodu a chtěl říct svému nejlepšímu kamarádovi o jeho nové třídě -- dokud neuviděl skoro brečícího winwina prodírajícího se mezi studenty.
"winwine, počkej!" zavolal na něj, ale on zmizel do koupelny. ten ho následoval a došel k poslední kabince, odkud vycházely hlasité vzlyky. opřel se o dveře.
"ahoj! jak se máš?" zeptal se ten.
byly slyšet vzlyky a popotahování. věděl že musí počkat, až winwin bude schopný mluvit.
"moje třída je na hovno" ten pokračoval "proč nás museli rozdělit?"
slabé popotahování a fňukání bylo stále slyšet, ale brek přestal.
"hádám že tobě se to taky nelíbí, že?" uchechtl se. "ale--oh! pamatuješ si jaehyun hyunga z minulého roku? ptal se na tebe! říkal že mu chybíš."
winwin se zastavil. "tys viděl jaehyun hyunga?"
"jo! pomáhal naší učitelce ve svých volných hodinách."
"a-a on se na mě ptal?"
"yep. dělo se něco mezi vámi minulý rok?"
winwin přikývl a usmál se při vzpomínce na svého seniora. jaehyun si ho všiml když nově nastoupil do školy, ten je navzájem představil. vždycky měli koketní vztah.
"jdu ven," zamumlal winwin. "nekoukej se"
ten se otočil, když winwin pomalu vyšel z kabinky.
winwin si opláchl obličej. "pojďme" povzdechl si. ten přikývl.
"můžeme jít do jídelny nebo--"
"ne, chtěl jsem říct, pojďme pryč ze školy" řekl winwin "vynecháš se mnou vyučování a já ti řeknu co se stalo"
ten se zastavil. "já mám další fyziku...yeah, ok."
winwin se zasmál, ten se usmál a tajně opustili budovu, anižby si nějaký učitel všimnul.
(stan wayv <3)
ČTEŠ
hetero || yuwin
Fanfiche·te·ro (podstatné jméno) hɛt(ə)rə(ʊ) 1. sexuálně přitahován k lidem opačného pohlaví synonymum: na yuta; antonymum: dong sicheng. nct; yuwin sloooooow updates shooooort chapters