sixteen

108 17 3
                                    

16 | sixteen
pohled třetí osoby

"wow, ty tady bydlíš sám?" yuta zíral, když si prohlížel byt, winwin na to jen pokrčil rameny.

"jo."

"hej winwine," řekl yuta, když konečně padal na gauč, "kolik kluků si měl?"

"cože?" zakašlal winwin, jelikož ho zarazila náhlá otázka. "uh, jednoho."

"takže kdo je ta holka?" znova se zeptal, díky čemuž si winwin povzdechl.

"podívej, cheng xiao byla jen kamarádka. přestěhovala se z ameriky do číny před pár lety a lidi si z ní dělali srandu, protože pořádně neuměla mandarínštinu, ale já jsem se ji zastal. hodně jsme se sblížili, ale potom jsem odjel..."

yuta se koukal, jak winwin zatřepal hlavou. "tak jako tak, bylo to dávno. máš hlad?"

"ani ne," zamumlal yuta. "pojď si sem sednout, winwine."

"nech mě jen---"

"hned."

winwin se zastavil, zamračil se na yutu, přišel k němu a sedl si vedle něj. yuta si položil ruku kolem jeho ramene a sklouzl blíž. winwin zamrzl.

"yuto."

"hm?"

"jsi gay?"

ticho.

yuta dělal že nic neslyšel, hlavně kvůli tomu, že ho to překvapilo. nevěděl jak na to odpovědět.

winwin se postavil. "já vím že nejsi, takže přestaň. chováš se divně."

yuta, místo toho, aby odpověděl, přitáhl winwina zpátky dolů, čímž on spadl na svoje záda. yuta na něj vylezl a uvěznil hubeného chlapce mezi svýma nohama.

"buď ke mně upřímný," yuta vydechl, "proč si myslíš že na tebe ve škole zírám? proč si myslíš, že jsem se naštval, když se ti holka vyznávala? proč si myslíš, že jsem tě přestal šikanovat?"

winwinův dech se mu zasekl v krku. jeho mysl bzučela myšlenkami, ze kterých ani jedna nedávala smysl.

"všimni si toho náznaku," ušklíbl se yuta, když se přibližoval k chlapci. "mám tě rád."

dřív, než na to winwin mohl zareagovat, přitiskl yuta své rty na ty jeho.

cnehlejaehw

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 24, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

hetero || yuwinKde žijí příběhy. Začni objevovat