*beep beep*
Suna alarma aia afurisita.Ma trezesc dezorientat si amortit si inchid alarma sa nu imi mai futa urechile. Ma ridic din pat si un val rece imi inunda tot corpul trezinduma la realitate. Trag draperiile si ma uit afara , era insorit cu mici picatele de nori. Deschid dulapul si cotrobaiesc prin el dupa niste haine calumea sa ma schimb.Termin cu aranjatul si deschid o cutie de cereale si imi fac lapte cu cereale.
Dupa ies pe usa si ma intalnesc cu Ale -cotton_candy_skies- si ne plimbam prin oras, ne oprim la o cafenea si nu peste mult timp apare si criss saccharine__ .Fiecare isi ia o cafea si incepem sa discutam despre ale noastre.
Nici nu ne dam seama si se face vreo 3 dupa amiaza asa ca mergem la un local si comanandam o pizza.
Mancam si ne relaxam ,radeam si mai barfeam.
Nu peste mult timp se face intuneric iar noi o luam incet spre casele noastre pana cand fiecare dintre noi simte o lovitura puternica la cap si lesinam.
Ne trezim legati pe un pat intro camera straina. Ne chinuim cateva minute si ne ridicam.Ne uitam prin jur si vedem o bucata de hartie arsa care e scris ceva foarte sters se intelege doar "scapare.........ai grija sa nu te auda........e nebuna............usa de la intrare.......5 zile"
Ne holbam speriati si mergeam cu viteza melcului.Deschidem usa de la camera si tragem cu ochiul.Ies din camera si eu ca un plod prost strig "FUTUTI ALA CARE MO RAPIT DESCHIDETI USA" si deodata vine in fuga un porc cu cap mare era PEPPA
"PEPPA WHAT ARE YOU DOING HERE" si o iau la goana spre o camera din casa.Deschid usa si repede ma bag in dulap.Era mare dulapul si chiar confortabil.
Ma intind putin si simt ceva cald.Ma intorc putin si vad o silueta langa mine dar norocul ca nu era peppa
Era....