hoodstuk 2

5 0 0
                                    

5 dagen later spreekt ze af met haar bestie Jayden ze praten uren achter elkaar opeens zegt Sanne ik wil die van Breukelen dood hebben. Jayden begint te lachen ''serieus'' zegt Sanne. Nou dan moeten we dat maar gaan doen. Sanne begint enthousiast te worden. Laten we haar een tijdje volgen om te kijken wat ze na school allemaal doet. ''oké ''zegt Jayden twijfelachtig. 2 weken later hebben ze een schema.

Maandag: Naar de autokelder en dan gelijk naar de winkel eten halen. Daarna naar huis en daar blijft ze de hele tijd (ze woont in een flat) (geen optie) Dinsdag: naar het park tegen over school daar zit ze 1 uur. (Altijd rustig). Dan loopt ze naar huis. Blijft ze voor 3 uur en dan naar de kroeg 3 km verderop (lopend)(Optie)Woensdag: naar huis blijft ze sws tot 9 uur (geen optie) donderdag en vrijdag zijn ook geen opties.

Oké zegt Sanne standvastig dan wordt het volgende week dinsdag. Kom om 8 uur naar mij en dan gaan we erheen we doen het op de weg terug naar haar huis want anders valt het op. Het is maandag de dag voordat het gaat gebeuren. Jayden is niet op school en ze heeft het niet tegen Sanne gezegd. Na school belt Sanne Jayden op. ''waar was je'' vraagt Sanne aan Jayden ''ik was ziek'' zegt Jayden. ''je gaat nu niet opgeven hoor we hebben het afgesproken'' zegt Sanne. De volgende dag is Jayden er gewoon weer maar ze komt de zorg coördinator tegen en wil haar niet meer vermoorden. Ze vindt dat ze geen onschuldige mensen mag vermoorden. 

De lessen vlogen voorbij volgens Jayden. Maar voor Sanne leek het wel jaren te duren. TRINGGGG. Eindelijk de bel het is 14.50 gauw huiswerk maken denkt Sanne. Gauw eten en daarna lekker netflixen en om acht uur is Jayden er. Haar moeder was gelukkig niet thuis dus kon ze makkelijk het pistool pakken uit de onderbroeken lade van haar vader. ''shitttt'' schreeuwt Sanne door het huis ze kan de demper niet vinden. OOh jaa hij ligt in de sokken lade van haar vader in de zwarte sok (het was de enige zwarte sok die haar vader had). Ding Dong, de bel gaat Jayden is er. Ze fietsen samen naar het huis van Laura van Breukelen. Maar ze zien dat het licht in haar huis brand. ''Hmmm, vreemd'' zegt Sanne ''ze ging toch iedere week naar de kroeg'' blijkbaar niet. Zegt Jayden ''nou dan maar naar huis ''. Ze gaan samen naar Sanne haar huis en houden een filmavond. De volgende ochtend gaan ze samen naar school. ''Waarom was ze nou gewoon thuis'' zegt Sanne. ''misschien was ze ziek zegt Jayden''.

vermoord dWhere stories live. Discover now