hoofdstuk 3

3 0 0
                                    


''misschien was ze ziek zegt Jayden''. ''dat kan maar denkt het niet hoor Jayden''. Vandaag staat er een afspraak geplant voor Sanne met mevrouw van Breukelen. Maar mevrouw van Breukelen komt Sanne niet ophalen later vraagt ze aan de conciërges waar ze is en blijkt dat ze ziek is. ''ah vandaar dat ze gisteravond niet naar de kroeg ging'' zegt Sanne tegen Jayden.

 '' volgende week weer proberen dan?'' vraagt Sanne aan Jayden. '' nou oké dan maar als het volgende week niet lukt heb je pech hoor Sanne'' zegt Jayden ''oké deal tot morgen Jayden'' '' tot morgen Sanne''. Sanne komt thuis van school en ziet haar moeder voor het keukenraam heel boos kijken naar Sanne. Eenmaal binnen aangekomen wordt ze geslagen door haar moeder '' hoe durf je papa zijn pistool te pakken zonder het te vragen ondankbaar rotkind'' schreeuwt haar moeder tegen Sanne. Sanne barst in huilen uit'' hoe durf je mij te slaan ik probeerde alleen iets op te lossen ik wou niet dat je boos werd dus pakte ik het zonder erover na te denken het spijt me echt mam'' schreeuwt Sanne tegen haar moeder.

 ''sorry schatje dat ik je sloeg er zijn net 2 politieagenten aan de deur geweest en ze zeiden dat je mevrouw van Breukelen is doodgeschoten met je vaders pistool'' zegt haar moeder '' ma maar dat kan niet ik heb het pistool niet gebruikt en ik heb goed gekeken of er iemand anders was maar er was niemand'' stamelt Sanne '' ga maar lekker naar boven netflixen ik roep je straks wel voor het eten'' zegt haar moeder.

 Een paar uur later word ze geroepen door haar moeder de politie staat er ook '' Sanne Bianchi hierbij bent u aangehouden je hebt het recht om te zwijgen en je hebt recht op een advocaat'' zegt de politie agent ''huh waarom dan ik heb niks gedaan ik weet niet waar jullie het over hebben'' zegt Sanne stomverbaasd '' je word verdacht van de moord op Laura van Breukelen'' zegt de andere politie agent '' maar dat heb ik niet gedaan mam zeg er wat van jij weet dat ik dit niet heb gedaan'' schreeuwt Sanne

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 02, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

vermoord dWhere stories live. Discover now