"Joo en tiiä mitä tapahtuu" Changbin sanoo.
"En mäkään" Felix sanoo.
Changbin katselee hetken vielä Felixin kasvoja, kunnes nousee seisomaan ja ojentaa kätensä Felixille. Felix tarttuu kädestä kiinni ja Changbin auttaa Felixin ylös.
"Asutko sä lähellä?" Changbin kysyy.
"Asun kaukana täältä. En löydä pimeässä bussipysäkille" Felix sanoo.
"No mä näen pimeässä tosi hyvin, joten jos haluat yöpyä mun huoneen lattialla niin tuu mun mukaan" Changbin sanoo ja on lähdössä kävelemään, mutta Felix tarttuu taas hänen kädestään kiinni ja se saa Changbinin pysähtymään.
"En nää oikein mitään. Voisinko pitää loppumatkan sun kädestä" Felix kysyy ujosti.
"Pidä vaan" Changbin sanoo hymyillen.
-
Felix ja Changbin saapuvat vihdoin perille ja hiipivät talossa etteivät herättäisi Changbinin äitiä. He selviävät Changbinin huoneeseen. Felix istahtaa Changbini sängylle ja hänestä näki, että hän piti Changbinin kodista.
"En tiiä saanko kysyä, mutta mikä sä oot?" Changbin kysyy uteliaana.
"En mä oikein tiiä" Felix sanoo.
"Ainiin muuten unohdin sanoa, että olen Changbin" Changbin sanoo hymyillen.
Felix oli varma, että halusi selvittää mikä Changbin on. Felix mietti kovasti, mutta ei keksinyt mitään muuta kuin jotain yöhön liittyvää ja se kyllä sopi hyvin Changbinin ulkonäköön.
"Hei Binnie, mä en tiiä mikä oot, mut aion selvittää sen!" Felix sanoo varmasti, mutta Changbin nauraa vieressä Felixin antamalle lempinimelle.
"Ollaan tunnettu ehkä 20-30 minuuttia ja kekseit jo lempinimen" Changbin sanoo hymyillen.
"No teki mieli keksiä jotain" Felix sanoo punastellen vähäsen.
"Ei se tosiaan haittaa, Lix" Changbin sanoo edelleen hymyillen.
Changbin ottaa kaapista patjan, jonka hän asettaa lattialle. Hän laittaa lankanat ja Felix menee heti makuulteen patjalle.
"Onko se hyvä?" Changbin kysyy.
"No ei kauheen, mutta kyllä tässä yhen yön pystyy nukkumaan" Felix sanoo.
"No hyvä" Changbin sanoo ja istuu sängylleensä.
"Väsyttääkö?" Changbin kysyy, kun huomaa Felixin pitävän silmiään väkisin auki.
"Nuku vaan" Changbin sanoo ja menee itsekkin maaten ja nukahtaa samantien.