Changbin herää aamulla ja katsoo kännykästään kelloa, 5.58. Hän heräsi aikaisin niinkuin aina. Felix onneksi nukkui vielä. Changbin ei edes tiennyt, että kävikö Felix samaa koulua. Changbin alkaa selaamaan sosiaalista mediaa.
-
6.56
Changbin katsoo, kun lattialta nousee unisen näköinen poika. Hän hymyilee tuolle söpölle näylle.
"Huomenta Lix" Changbin sanoo ja nousee istumaan sängyllään.
"Ainiin koulu! Eikä minulla ole kirjoja!" Felix hätäilee.
"Me keretään vielä hakee ne. Ei oo mitää hätää" Changbin sanoo hymyillen ja lähtee kaapilleen etsimään molemmille kouluun vaatteet.
"Binnie, en mä kerkee vaihtaa vaatteita kotona" Felix sanoo.
"No sä saat multa täältä, mut nää saattaa olla liian pieniä jotku" Changbin sanoo ja heittää pari vaatetta Felixille.
"No mä käyn moikkaamas äitii ennen kun se lähtee joten voit vaihtaa sillävälin" Changbin sanoo ja lähtee keittiöön mistä kuuli kolinaa.
Felix alkaa kokeilemaan vaatteita. Onneksi Changbinin hupparit olivat vähän isompia ja heillä oli vain pieni pituus ero. Felix laittoi mustan hupparin ja mustat revityt farkut jotka eivät olleet normaalia hänen tyyliä, mutta nyt kai oli pakko pukea tummaa päälle.
Changbin tulee takaisin huoneeseen.
"Hmm, ihan kivat" Hän sanoo.