Bambam "Merak etme o geri gelecek"
Sadece yanağımdan yaşlar geliyordu. Ya bir daha gelmezse sanki dakikalar durmuştu da geçmiyordu. Her saniye daha da bunalıyordum.
Yugyeom " Bambam "
Bambam "Efendim damat adayı "
Yugyeom "Rosè'u kaçıracağım"
Bambam "Damat adayı çıldırdı"
Yugyeom "Evet çıldırdım"
Evet kesin karardı Rosè'u kaçıracağım. Ya Sehun'nun adamları varsa o kadar da yoktur ha?
Yugyeom "Bambam Sehun ile ne zamandır tanışıyorsunuz?"
Bambam "Bak biz eskiden bir gruptuk. Rosè ve Jackson çocukluk arkadaşı. Sehun da benim Lise arkadaşım o sıralar Rosè daha küçüktü.Küçüktü dediğim benden bir alt sınıftaydı. Lisa ile anaokulunda tanıştılar. Nayeon ile Lise de. Herneyse Sehun kardeşim ile çıkmaya başladı ki bundan haberim yoktu. Taa ki Rosè bıçaklanma riskine girine kadar."
Yugyeom "Nasıl ya? Kim Rosè'u Neden bıçaklasın ki?"
Bambam "Orasını bilmiyorum"
Yugyeom " Sehun ile Lise arkadaşısın. "
Bambam " Evet"
Demek Rosè'a bıçak çektiler ama kim olduğu belli değil şimdi çok merak etmiştim. Demek Lisa ve Jackson çocukluk arkadaşı. Nayeon ile Liseden tanıştı. Güzel bir hikaye ama karışık. Sehun ile keşke tanışmasaydı.
Yugyeom " Kardeşin o zamanlar küçük değil miydi?"
Bambam "Evet ama bilmiyorum gönül işi bu damat adayı. Senin ki nasıl ise onun ki de aynı"
Ama Rosè'u ben almak istiyorum onun saçlarına dokunup koklamak istiyorum. Ona şarkılar söylemek istiyorum ondan çok hoşlanıyorum.
Seni eğer orada görmeseydim daha sonradan da tutulurdum. O yüzün çok güzel yanakların, o öpülesi dudakların hepsi çok güzeldi. Güzelin de üstüydü benim için.
Yugyeom "Kardeşinin çocukluk hikayesi biraz değişik bıçak çıkaranları bilmiyor musun?"
Bambam " Hayır"
Yugyeom "Rosè da mı bilmiyor?"
Bambam "O sadece sessiz kalıyor bilmiyorum?"
Yugyeom "Çıldırıyorum acaba kim bıçak ile öldürmek istedi?"
Bambam "Keşke orada olsaydım"
Yugyeom " Keşke"
Galiba seni özledim Rosè Galiba ne çok özledim...
Arabadan indiğimizde aşıya indim.
Nayeon " Yugyeom sana bir şey söyleceğim"
Yugyeom "Peki"
Nayeon elimden tuttu ve beni binanın arkasına kadar götürdü.
Nayeon " Yugyeom şey nasıl açıklayacağım bilmiyorum ama ben senden hoşlanıyorum"
Yugyeom " Nayeon ama üzgünüm benim sevdiğim bir başkası var"
Nayeon "Ama Yugyeom seni çok seviyorum"
Yugyeom "Üzgünüm Nayeon.."
Nayeon "Üzülme zaten alıştım herkes beni reddediyor. Zaten güzel de değilim"
Yugyeom " Bencd çok güzel ve sevimlisin ama dediğim gibi olmaz Nayeon"
Nayeon "Kimi sevdiğini biliyorum. ROSÈ'U değil mi?"
Yugyeom "Evet"
Nayeon "Onda bulup ta bende bulamadığınız şey ne?"
Yugyeom " Üzgünüm kalbim ona gitti eğer gitmeseydi belki senle de olabilirdim. Ama dediğim gibi.."
Nayeon " Anlıyorum.."
Ve oradan ayrıldı...
***************************************************