Bölüm 1

129 11 0
                                    

Dışarıya çıkmamla o güzel yüzüyle karşılaşmıştım çok tatlı ve de çok sevimli idi. Onun ile orada konuşmak istedim sadece ikimiz olmak istedim ama bunu başaramadım ona açılamadım. Onunla  görüşmek,bakışmak çok hoşuma giderdi saatlerce yüzüne bakmak ama bunu yapamazdım. Sadece sessizce
"Seni seviyorum " diyebildim ama beni duymuyordu o sırada sırtıma şaplak yemem ile arkamı döndüm.
Yugyeom "Kim vur-"
Bambam " Selam bro"
Yugyeom "Şimdi bro'yu göreceksin!"
Bende ona şaplak attım.
Bambam "Seni biri ile tanıştıracağım. Bekle. ROSÈ! Buraya gel!"
Sevdiğim,tutulduğum kız buraya geliyordu ah! Ne kadar şirin gerçekten içimden onu öpmek geçti ama öpemezdim kendimi tutmam lazımdı. Rosè buraya geldi.
Rosè " Merhaba"
Yugyeom "M-Merhaba"
Bambam " Az önce kekeledin mi? Yoksa bana mı öyle geldi? Herneyse bu kardeşim Rosè. Rosè bu da Yugyeom"
Yugyeom "Dur! Ne kardeşim mi dedin?"
Bambam "Evet"
Rosè " Tanıştığıma memnun oldum"
Yugyeom "Bende "
Sana neler demek isterdim ama diyemiyordum senin ile o gün değil her gün el ele gezmek istiyorum senin yumuşacık saçlarına dokunup koklamak istiyorum. Ve en önemlisi 'SENİ SEVİYORUM' Senden hoşlanıyorum.
Birden durduk ve kafalarını yana çevirdiler.
Bambam "Hey Yugyeom buraya gel kafeye gideceğiz hadi"
Yugyeom "Peki"
Masaya geçemmizle Rosè'a bakmam başlamıştı burnu,gözleri,dudakları,teni çok hoştu ona sırılsıklam aşık olmuştum. Birden Rosè kafasını kaldırdı ve ona baktığımı gördü. Tabii yanımızdan Bambam kalkmıştı.
Rosè " Neden bana bakıyorsun? Yoksa suratımda bir şeyler mi var?"
Yugyeom" Yo yo! Hayır yok. Sadece yüzünde bir şey varmış gibu gördümde."
Sana ilk yalanımı söylemiştim ama sen pek umursamadın ve yine telefonuna daldın sana dokunmak için ne yapabilirdim o mükemmel tenine ama nasıl?
Çok tatlıydın o gün. Saçlarını salmıştın üzerinde siyah bir üst ve siyah bir şort giymiştin ayakkabıların bembeyaz çantan da beyazdı. Sana nasıl yakınlaşırdım? Ya sevgilin varsa ya beni istemiyorsan ? Benden hiç hoşlanmamış mıydı? Oysaki ben ondan baya bir hoşlanmıştım.
Ve  dudaklarımdan o kelimeler düşmüştü yanlışlıkla
"Seni seviyorum hayatımda gördüğüm en güzel gözlere sahip insan.."
Rosè "Efendim?"
Yugyeom " Ha şey yüzünde bu sefer bir şey var"
Elimi yüzüne değdirdim yanağın çok sıcaktı dudaklarına dokunmak istedim ama yapamam onlara dokunamam yoksa dokunabilir miyim?
Rosè "Geçti mi?"
Bana sorduğu soruyla düşüncelerimden uzaklaştım ve
Yugyeom "Evet. Evet geçti"
Sana ilk defa dokunmuştum yüzüne dokunmak muhteşem bir histi bu hissin nasıl bir şey olduğunu galiba anlatamam.O sırada Bambam geldi.
Rosè " Ne yapacağız?"
Bambam "Bilmem. Sence ne yapalım Yugyeom?"
Yugyeom " Benim için fark etmez"
Rosè " Arkadaşlarımı çağırıcam olur mu?"
Bambam "Olur"
Bir kaç dakika sonra arkaşları gelmişti.
Nayeon "M-Merhaba Yugyeom "
Rosè "Nayeon bir gelsene"
Nayeon "Tamam" 
Ve masadan kalktılar oysa ki ben onun suratına bakmayı şimdiden özlemiştim. Seni seviyorum Rosè. Ve seni her ne olursa olsun mutlu edeceğim her ne olursa olsun...
***************************************************

Benim Küçük MelodimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin