Bambam " Merak etme o hiç bir şey yapamaz"
Rosè" Umarım.."
Rosè'un beni sevdiğine çok mutlu olmuştum.
Bambam "O zaman Yugyeom sana bundan sonra damat diyebileceğim"
Rosè gülümsedi. Onun gülünsemesi bile mükemmeldi bu kıza bir kere daha aşık olmuştum. Benim prensesim.
Rosè "Ee Damat ne yapalım?"
Bambam "Siz dışarıya çıkıp gezin daha sonra benim eve gelirsiniz olur mu?"
Rosè "Tamam"
Yugyeom "Ne istersen onu yapalım"
Rosè "Tamam o zaman lunaparka gidelim"
Birlikte evden çıktık ve benim arabama bindik. Uzun bir yolun ardından Lunaparka varmıştık arabadan indik ve ilk olarak dönme dolaba bindik.
Rosè "Manzara harika"
Yugyeom "Evet hemde çok güzel "
Rosè sadece manzarayı seyrediyordu bende mükemmel kızı yani Rosè'u izliyordum.
Rosè "Hey bana öyle bakma"
Yugyeom "Nasıl bakayım?"
Rosè " Bak burada çok güzel manzara var"
Aslında ne kadar Rosè'a bakmak istesem de manzaraya baktım. Dönme dolaptan indik ve atlı karıncaya bindik Rosè çok şirindi. Mükemmel gülümsemesi o ne kadar güzel bir kızdı Rosè bulduğum için mutluydum onu çok seviyordum atlı karıncada şirinliği beni benden alıyordu ona her baktığımda kalbim daha da hızlanıyordu. Şimdu bu mükemmel kız benimdi sadece benim.
Rosè "Yugyeom?"
Yugyeom "Ah! Bir şey ki oldu Rosè?"
Rosè" Daha deminden beri sana sesleniyorum ama beni duymamışsın"
Yugyeom "Üzgünüm bazı şeyler düşünüyordum da"
Rosè "Peki. Herneyse şimdi ne yapalım?"
Yugyeom "Ne yapalım..? İstersen biraz daha gezelim ve daha sonra Bambam'ın evine gidelim"
Rosè " Olur. Deniz kenarına gidelim olur mu?"
Yugyeom "Olur"
Elimi uzattım ve elimi tuttu birlikte arabaya doğru ilerledik deniz kenarına gittik.
Rosè "Burası çok güzel"
Yugyeom "Evet gerçekten güzel"
İkimiz yere oturduk ve denizi izledik. Deniz gerçekten çok güzel görünüyordu.
Rosè" Yugyeom Sence de güzel değil mi?"
Yugyeom "Evet. Gerçekten güzel"
Daha sonra gülümsedi gülümseyince çok güzel oluyordu. Onu orada o saatte öpmek istemiştim ya öptüğümde bana kızarsa? Bilemiyorum ya kızmazsa? Onu gerçekten seviyordum.
Yugyeom " O zaman sevdiğim kadın söyle bakalım nereye gitmek istersin?"
Rosè "Hm..Benim için fark etmez Yugyeom eğer sıkıldıysan Bambam'ın evine gidebiliriz"
Yugyeom"Peki sevdiğim kadın gidebiliriz tabii istersen"
Rosè"Olbilir"
Ayağıya kalktım ve elimi ona uzattım. Elimi tuttu bende onu yerden kaldırdım.
Rosè "Teşekkürler"
Yugyeom "Önemli değil"
Ah! Bu kız her anında nasıl tatlı olabiliyordu? Daha hâlâ aklım almıyordu. Birlikte arabaya doğru ilerledik ve Bambam'ın evine vardık. Rosè arabadan hemen çıkarak kapıyı çaldı açan kişi tabiikide Bambam idi.
Yugyeom "Diğerleri yok mu?"
Bambam "Var ama içerdeler damat"
Yugyeom "Peki"
Rosè gülümsedi ve içeriye geçti bende ayakkabılarımı çıkardım ve ayakkabılığın yanına koydum.
Bambam "Ah be damat neler yaptınız?"
Yugyeom "Ehem sadece gezdik yok bir şey"
Bambam "Hmm.. Bana hiç öyle gelmedi ama olsun.."
Yugyeom "Gerçekten aramızda bir şey yok ki bunu sana kanıtlamak zorunda da değilim"
Bambam güldü ve oturma odasına yani kızların yanına geçti bende onun ardından oturdum.
************************************