O kadınla beraber saat 7.50 olana kadar sohbet ettik, ona hala ismiyle hitap edemiyordum Nurgül desem olmazdı benden yaşça büyük bir kadındı, teyze desem hayatımda hiçbir insanla teyze diyecek kadar yakın olmamıştım, hanım desem de kadının bu samimiyetine uymayacaktı. En iyi hiç hitap etmemek.Koca karı (ki bu bence kadını betimlemek için iyi bir tabir, okuduğum kitaplarda hep böyle kadınlara koca karı derlerdi.) zaman geçirmek için bana birkaç form doldurup Deniz hakkında daha da fazla bilgiler verdi. O çocuğu sevdiği, onu anlatırken ki gururundan belli oluyordu.
'Aslında Deniz uyanmıştır, genelde erken uyanır.'
Sanırım bu ayağa kalkmam için bir talimattı. Ayağa kalktığım anda koca karı da uzun koridorda ilerlemeye başladı. Üst kat merdivenlerine yöneldiği zaman tekrardan konuşmaya başladı.
'Üst katta genelde felç, hiç hareket edemeyen hastalar bulunur. Alt katta ise yaşlılar kalıyor öğlen vakti dışarı çıkmak istiyorlar ama merdivenler onları çok zorluyor.'
Sessiz bir şekilde kadını dinlemeye devam ettim. Gülğmseyerek bana döndü.
'Hem hastalar da üst katlardan gökyüzünün daha iyi gözüktüğünü söylerler.'
Bu sözüyle gülümsemesine samimi bir şekilde karşılık verdim.
'Herkesin halinden memnun olması ne hoş.'
Koca karı koridorun sonunda bir odada durduğu zaman ben de durdum kapıyı tıklatıp içeri girdi ardından da ben.
Bakışlarım geniş odada dolanırken pencerenin kenarında tek kişilik karyolanın üstünde yatan bedene kaydı. Sabah güneşi bütün yüzünü aydınlatıyordu. Cama baktığı için yüzünü göremiyordum ama altınsarısı saçları güneşin altında parıl parıl parlıyordu. Sanırım geldiğimizi duymadığından bize bakmamıştı.
'Günaydın Deniz.' koca karı sonda sessizliğe bir son verdi. Bakışlarım kısa bir süre kadına deydikten sonra hızlıca Denize döndü ama hala bu tarafa dönmemişti.
'Acaba uyuyor mu? ' sessiz bir şekilde söylemiştim bunu ama Deniz hemen kefasını bize doğru çevirdi.
Doğrusu o yüzleri birden görünce afalladım. Elbette o saçlardan ve adından mavi gözlü olduğunu anlardınız ama bu gözler bir başkaydı. O da beni süzü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liona
Teen FictionBen Liona, aslında Viola. Tamam durun mantıken Menekşe. Eğer büyükanneniz menekşelere aşıksa ve annenizin diğer insanlardan farklı olma gibi takıntıları varsa adınızı yabancı bir isim yapar ve bu kadarıyla da kalmaz farklı olan ismi daha da farklıl...