1.BÖLÜM

7 2 0
                                    

Carla Morisson'Disfruto

    Bu kasabaya yalnızca büyükannemi ziyaret etmek için gelmeyi severdim, iki yıl öncesine kadar. Fakat asla sürgün için değil.

Şu anda güneşin tepede olduğu, taşlı ve dar yollardan bisikletimle ilerlemek yerine, Kazandığım üniversitenin olduğu şehire gidip, okul başlamadan her üniversiteye başlayan öğrenciler gibi çevre yapmam beni daha mutlu edebilirdi fakat ailem üç ayımın bir bakım evinde gönüllü olarak çalışmamın, üniversitede yolumdan sapmamama, kötü ilişkiler ve kötü alışkanlıklar edinmeyeceğimi düşünmeleri ve bu konuda olan temennileri yüzünden çalışmaya zorlanmıştım.

Uzun uzun düşündükten sonra, yani iyi yanlarını bulmaya çalışmamdan sonra, yazın çalışmamın fena olmayacağına karar verdim. Hem harçlık biriktirir, büyük şehirlerde üniversite kazanmama neden olan özgürlük sevdamı gezip tozarak dindirir hem de bu ileride CV'ime ekleyecek bir işim olurdu.

Daha önümde uzun bir yol vardı, şehirden kasaba arası bisikletle 1.5 saatti. Bisikletimle ilerledikçe şehirin atıkları biraz daha arkamda kalıyor ileride çam ağaçlarıyla bezeli küçüçük duran sıra dağlar bana sırayla el sallıyordu.

Kasabayı severdim her haftasonu büyükenneme gelir, dağa çıkardık fakat bu durum ailemin işlerinde iyi bir konuma gelmeleri ve yoğunlaşan işlerinden aksamıştı. Ardından da zaten kasabaya gitmemiz için bir neden de kalmadı.

...


Kasabaya giriş yapmıştım. Bunu girişteki paslanmış tabeladan anlayabilirdiniz. Bisikletimi yavaşça meydana sürmeye başladım, etrafı incelemek istiyordum. 2 yıl olmuştu buraları görmeyeli değişmiştir diye düşünüyordum fakat hala eskisi gibiydi, sıkıcı.

Bisikletimle ortalıkta dolanmam elbette insanların dikkatini çekmişti. Beni tanıyanlar önce şaşırıyor ardından gözlerine o acıyan ifadeler yerkeşiyordu, aman ne hoş. Umarım yanıma gelip boş sözler sarfetmezlerdi zira karnım bunlara gerçekten doymuştu.

Büyükannemin evine varmışım. İçerisi elbette tertemizdi. Ailem buraya gelmem konusunda fazla hassas davranmıştı ve elbette herşeyin mükemmel olmasını istediler.

Evi gezmeye başladım herşey bu kasaba gibi  aynıydı, neden hiçbir şey değişmezdi ki. Etrafta dolanırken aklıma anılarım geliyordu ama anılara dalacak vakit yoktu onun yerine düşlere dalmaya karar verdim ve üstümü bile değiştirmeden yatağa kendimi attım, zira yarın uzun bir gün olacak.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Medyadaki şarkıyı nadide kitabımın şarkısı olarak ilan edip kenara çekiliyorum ve bölümlerimi önünüze seriyorum, iyi günler dilerim.

Tumblr:al-yavuz

Liona Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin