1.

138 3 0
                                    

Tässä olis nyt eka osa tätä tarinaa! Tää on siis vähän eristä kohtaa kirjotettu, mistä yleensä alotan, mutta oon päättäny tehä tän nyt tälleen et julkasen tän tästä henkilöiden elämän keskeltä. Kirjotan todennäköisesti myös Neelan siskon näkökulmasta ns. samaa tarinaa, mutta eri henkilöillä ja juonella. Mukavia lukuhetkiä!

luv u
- ella❤️

Jippii! Kesäloma alkaa kahen viikon päästä ja mikä parasta - nyt on jo lämmin!
Tänään alkaa kuitenkin viimeinen koeviikko ennen kesälomaa ja jatko-opintoja. Eli tärkeä sellainen. Hain yhteishaussa lukioon koska miksei, en jaksa mitää amisjonnejakaan.

"Neela mee tänään pyörällä kouluun! Lähden jo nytten!" isäni Petri huutaa alakerrasta.

"Juu meen! Moikka!" huudan takaisin.

"Hyvä, tuolla on tänään hellettä! Voisitte käydä kaveriporukan kanssa vaikka uimassa!" isäni ehdottaa.

"Kiitos ehotuksesta!" vastaan ja jatkan kännykän selailua.

Yhtäkkiä puhelimeeni tulee ilmoitus. Rasmus⚡️ lisäsi sinut kaveriksi!
Siis se rinnakkaisluokan nyrkkeilijä johon oon ollu kusessa seiskalta lähtien. Olen aina unelmoinut hänestä poikaystävänäni joten hyväksyn kaveripyynnön todellakin ja pian hän laittaa viestiä minulle:

Rasmus:
Mites menee? Onks sul jotaki tänää?

Minä:
Iha hyvi menee, eikä mulla oo tänää mitää tekemistä. Ennemminki tekemisenpuute

Rasmus:
Lähekkö kahville kolme aikoihi?

Minä:
Mikäettei kolmelta Coffee Housella?

Rasmus:
Käy hyvin, nähdään silloin💕


Päätän laittaa ryhmäämme viestiä.

Minä:
OMG, Rasmus pyys mua ulos

Viivi:
Omg siis se rinnakkaisluokkalaine Rasmus johon oot iha kuses?

Tuiti:
Niimpä! Mut piä hauskaa siel!

Minä:
Joo just se ja kiitti tsempeist, en tiiä mitä teen siel mut joo

Lähden kuitenkin kouluun nytten ja tulen kuulemaan koulussa tästä vielä. En tiedä oliko tämä nyt järkevä idea laittaa viestiä vielä kavereille tästä.

Etsin pyöräni varastosta ja sieltähän se löytyy. Vaaleansininen Joponi seisoo varastossa puhtaana talven jäljiltä. Täytän renkaani vielä siltä varalta, että vahingossakaan en lähde tyhjin kumein polkemaan kahta ja puolta kilometriä kouluun.

Kun saavun koululle, lukitsen pyöräni ja kävelen sisälle kaappiemme eteen.

"Neela oikeestii saat kertoo kyl enemmä tänää!" Viivi huudahtaa innoissaan.

"Joojoo rauhotu nytte!"

"Siis miten ja missä sait sen viestin? Saat kyl todellaki kertoo koko jutun!" Tuiti kertoo.

"Joo mä kerron sen ruokailussa."

Lähdemme kohti luokkaa jossa tuntimme pidetään, eli luokassa 216. Ryntään takariviin ja Viivi tulee viereeni, eteemme istuu Tuiti ja Hilja. Kaikista kamalin asia koko ryhmässämme on että puolet ovat meidän luokalta ja puolet rinnakkaisluokalta. Ja kappas keppanaa, kukahan muu kuin Rasmus löytyy sieltä. Ei voisi olla parempi tuuri. Samoin Nico, Tuitin ihastus löytyy sieltä.

tähtikuvioita || in finnish💕Where stories live. Discover now