Prima zi la noul liceu

242 15 3
                                    

Ia-ta ca a venit si prima zi la noul liceu ! Totul era nou . Profesori , colegi , clasa , absolut tot . Eram atat de emotionata , stand cu gandul " Ma voi integra repede ? ". Evident . Sunt o fire super sociabila si imi place sa imi fac multi prieteni . Un strigat ma trezeste din gandurile mele .

- Bianca , in 20 de minute plecam . spune mama .

-Binee , ma imbrac acum .

Ma duc in dressing-ul meu mare si caut o camasa , un cardigan si o pereche de blugi . Ma imbrac repede cu ele si ma machiez usor cu putin corector , tus si rimel . Imi pun un caiet si un pix in geanta mea mare , grena , de la Victoria Secret's . Stiam ca la mama 20 de minute inseamna 10, asa ca ma parfumez repede si cobor .

- Ce rapidă ai fost ! Frumoasa te-am mai facut !

- Stiu mama , seman cu tine ! :*

Si ne imbratisam lung .

- Trebuie sa trecem pe la florarie sa ii luam dirigai tale un buchet .

- Da ,asa este . Haide !

In drum spre liceu ne oprim la o florarie si ii cumparam noii mele diriginte un buchet mare de crini mari .

Am ajuns la liceu . Ma indrept increzatoare catre noua mea clasa sj diriginta .

- Buna ziua ! Sunt noua eleva . Si ii dau buchetul .

Ea imi zambeste si imi spune :

- Buna scumpo . Tu trebuie sa fii Bianca Erika , nu ? Iar dvs. sunteti doamna Boiuc , nu ?

Si eu si mama raspundem amandoua in acelasi timp cu un " da " mare pe buze .

-Du-te si iti cunoaste colegii ! Eu voi mai ramane sa mai discut cu diriginta ta !

- Ok mama . Pa ! Ne vedem dupa-amiaza !

Ma indrept increztoare catre noi mei colegii , in timp ce ma gande ca diriginta e o persoana super ok . Cand deodata in fata imi sare o fata :

-  Bună , eu sunt Diana . Tu trebuie sa fii noua colega mai mult ca sigur .

- Hei . Da . Eu sunt Bianca Erika ! Incantata ! Imi vei spune cum vrei tu.

- Iti voi spune Bia , ok ?

- Da , e in regula .

In timp ce ea imi povesteste despre clasa si alte chestii , cineva imi atrage atentia . Ma uit in fata si  vad un tip bine facut , saten , cu ochii verzi sau caprui . Nu sunt sigura inca ! O opresc brus pe Diana si o intreb :

- Cine e tipul ala ?

- Oo , el . El este Cristi . Este in clasa a 12 a si este cam cel mai popular tip din scoala . Toata lumea stie ca nu sta cu o tipa mai mult de o saptamana , desi e indragostit de Cristina . Da , Cristina . Tipa de care ti-am povestit .

- Care Cristina ? Nu mi-ai spus de nici o Cristina .

- E tipa accea , fitoasa , care desi e in limba dupa el , nu arata asta .

- Am inteles . Sa inteleg ca toate tipele de aici sunt innebunite dupa el.

- Da , cam asa ceva .

- Ce pot sa spun , arata bine , dar dupa cum spui ca e , il strica caracterul .

In timp ce noi doua vorbeam , se apropie de noi si o intreaba pe Diana ceva :

- Cred ca va mutat clasa langa a noastra !

- Serios ? Ok , voi afla eu ma sigur . Mersi.

- Ce afirmatie interesanta !

- Da , se baga si el in seama . Si ma inghionteste fancandu-mi cu ochiul .

Eu ranjesc ca o idioata :))

Dupa orele de curs aveam o intrebare stupida in minte : " Oare a venit sa ma vada pe mine mai bine ? "

Dragostea e un strigat in abisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum