Nu nu puteam fi geloasa pentru atata lucru . Nu se putea . Oricum Cristi nu se uita la mine. O lacrima amara se prelinge pe obrazul meu cald cand ii vad cum se saruta . M-am intors si am fugit spre baie . M-am asezat jos si ma gandeam "oare chiar simt ceva ? Oare chiar exista un fluture in stomac si pentru el ?" Ma uitam in oglinda si constiinta ma mustra . De ce eram pusa in cazul asta ? Nu bianca gata Cristi nu e pt mine are prietena are tot ce vrea eu sunt doar o umbra pt el . Ies din bai e si il puteam vedea pe Cristi cum se apropie de mine . Eram rosie la fata iar ochii mei albastrii devenisera niste diamante .
- Ce ai pățit , Erika ? da sa imi stearga lacrimile de pe obrazul meu infierbantat .
- Nimic important . Am primit o veste proastă . Doar atât .
- Sigur ? Hai sa mergem sa te speli pe față .
- Nu , nu am nevoie . Du-te la Cristina . Ma descurc eu .
- Nu , nu te las așa . Plus ca ti-am mai spus odata ce e cu Cristina . Uite , ca sa intelegi situatia , vrei sa iesim diseara la o cafenea ?
- Diseara ? Bine ..
- Ne intalnim la Cherry Cafe . Acum hai sa mergem sa te speli pe fata .
Ma ia usor si mergem spre baie . Acolo ia cateva picaturi de apa si imi da pe fata si in jurul ochiilor mei , si se uita la mine cu o sclipire .. S-a apropiat usor de mine , dand semn ca vrea sa ma sarute . Nu ma gandeam doar la faptul ca el e cu Cristina , dar totusi se da la mine .
- Ne vedem la 7 ! Vin sa te iau cu masina !
- Binee , pa !
M-a luat usor in brate si m-a sarutat pe frunte . Macar atat sa-l las sa faca.
A trecut orele atat de usor , si se facu ora 6 . Trebuia sa incep sa ma pregatesc . Mi-am cautat o rochita , asa ca mi-am luat una simpla , galbena , cu danteluta . M-am dat cu tus , rimel si corector . Am reusit sa-mi fac si cateva bucle si deja am auzit un clacson . Coborî si ii spun mamei unde ma duc . Ies din casa si el ma astepta in fata masini . Cand ajung in dreptul ei imi spune :
- Erika ..esti ..wow !
- Multumesc :)) Asta e o nimica . E classy .
- Tu si simpla arati bine !
- Eh , exagerezi .
Vine ca un cavaler la mine si imi deschide usa . In 10 minute ajungem la cafenea .
- Buna ziua ! Ce doriti ? Cu ce va pot ajuta ?Vine un chelner la noi si ne intreaba .
- As vrea 2 frappe-uri daca se poate , te rog . spune el .
- Cum de ai stiut ce imi place ?
- Secretee si magii !
- Pe dracu !
In timp ce frappe-urile trebuie sa vina , incepe el :
- Deci , cum sa incep . Cristina .. Cristina e o amica . Parintii ei au divortat si eu am promis ca o ajut . Si de accea , ea e indragostita de mine si e atat de atrasa de mine . Nu e nimic altceva . Chiar daca mi-a placut de ea mai demult .
- Mai poate exista vreun sentiment acum ?
- De prietenie da , iubire ..hmm . Realmente nu .
- Bineee . Am inteles .
- Ma bucur . Acum spune-mi despre tine . Ai frati , surori ?
- Da . O sora si un frate .
- Voi putea sa-i cunosc si eu ?
- Daca vei avea ocazia , poate .
- Ce relatii ai mai avut ?
- Sunt la interogatoriu sau .. ? De ce te intereseaza asta ?
- Eu pun intrebarile aici . Tu raspunzi .
- Da , dar tipul m-a inselat cu alta .
Frappe-urile intrerupsera discutia . Dupa cateva intrebari de genul si interogatoriu , am plecat . I-am multumit , ne-am urcat in masina si ne indreptam spre casa . O liniste profund acoperi totul . El , brusc , se chinuie sa-mi spuna ceva . Isi face curaj si aud :
- Bai , sincer , eu te plac ! Nu stiu tu , dar asta simt eu . Stii tu , simte , nu te multumii sa gandestii .
- Shh !
Si reiau tacerea printr-un sarut tandru pe gat . Nu puteam sa o fac pe buze cand stiam ca " ea " a trecut deja pe acolo . Intalnirea se incheie cu un " Adio , sa-mi dai mesaj ! "
Urc usor sus sa nu ma auda mama si ma trantesc in paat din usa . Adorm imbracata si cu gandul ca ziua asta a fost cea mai frumoasa , desi a fost si o parte urata .
Vă rog sa mă scuzati ca n-am pus poza , nu m-a lasat sa pun nici o poza . :(
CITEȘTI
Dragostea e un strigat in abis
RomantizmHei . Sunt Bianca . Am 16 ani si locuiesc in Cluj . M-am hotarat sa scriu o carte . Sper sa va placa . :)