Am hotarât să îl las , deși stiam ca totul va fi atat de perfect , simteam ca nu sunt pregatita . In plus , nu ma simteam in siguranta nefiind la unul din noi acasa . Mda , fetish-uri ciudate . In fine . Incerc sa-l imping de pe mine discret , dar el ma opreste si imi spune :
- Ce faci ? Nu iți place sau am facut eu ceva greșit ?
- Nu Cristi ..doar ca nu pot . Intelege-ma te rog .
-Ok . Scuze .
Ma injuram in gand si a fost un momenent atat de penibil , incat imi venea sa ma bat singura . Imi luam usor rochita inapoi si l-am rugat sa-mi ridice fermoarul . M-a sarutat usor pe gat si dupa m-am intors si m-am aruncat pe buzele lui . Limba lui imi explora fiecare bucatii a gurii mele si l-a un moment dat simtim nevoia de aer si ne despartim usor . Respiram amandoi sacadat si am iesit din camera . Toata lumea se uita ciudat la noi si incercam sa evit situatia proasta in care ma aflam. Dar Cristi rupe linistea si imi spune :
- Hai sa te duc acasa ! Nu te pot lasa singura .
- Bine , haide .
In timp ce mergeam pe drum , el ma intreaba :
- Esti virgina, asa-i ?
- Nu e evident ? raspund eu tensionata .
- Aha , stiam ca de la asta se trage situatia in care m-ai pus .
- Iarta-ma , dar nu ma simt pregatita .
- E in regula . si trage un oftat lung
Ajungem acasa la mine si inainte sa ies il sarut pe obraz . Simteam nevoia de buzele lui , dar nu puteam , se simtea cat de rece e .
- Noapte buna , sa-mi dai mesaj inainte sa te culci !
- Da , noapte buna Cristi .
Ajung la usa si ma descalt de tocuri pentru nu a face galagie . Odata intrata in camera m-am tranit in pat si o lacrima se prelinse pe obrazul meu . Stiam ca l-am ranit pe Cristi , se vedea ca e rece si incordat , dar nici nu vroiam sa face ce nu simt . Doar ii ascult sfatul , nu ? In plus , daca tine la mine ma intelege . Dupa ce am facut un dus si m-am schimbat , i-am dat mesaj lui Cristi : " Heii . Ce faci ? Eu ma pregatesc sa ma culc . Vroiam sa imi cer din nou scuze ca te-am pus intr-o postura atat de penibila , dar vreau sa ma intelegi . Doar ma multmesc sa gandesc de data asta , pentru ca nu simt ! "
In mai putin de 5 minute am primit mesaj inapoi de la Cristi : " Hei . Stai linistita . Ma bucur ca mi-ai ascultat sfatul . Culca-te , ca maine e scoala si trebuie sa fi odihnita . Noapte buna ! "
Am ramas cu acest mesaj dragut de la el in minte si a adormit .
In sfârșit , era dimineata . Parca a fost o noapte atat de lungaaa.. Eram ciufulita si evident , ce fac mereu cand ma trezesc , verific telefonul . Aveam un mesaj de la Cristi : " Trezeste-te ! Ai scoala draga ! :))) "
Ma bufneste rasul si ii trimit un mesaj epic : " Si ce ? Tu n-ai ? "
Ma spal pe fata , ma schimb intr-o pereche dragut blugi , un tricou si un hanorac si imi iau conversi .Imi fac un coc simplu si dezordont si imi trag o linie de tus . Era deja 8 fara 10 iar eu nu eram la liceu .
- Mamaaa , du-ma la liceu !
O strig in toata casa , dar nimic , parca era pustie . Deodata , aud claxonul . " Ma omori , mama ! :)) "
Ma urc repede in masina , ma imbratisez si salut cu mama si pleacam repede. Traficul era destul de aglomerat , dar cum mama este o soferitaa beton , am ajuns imediat . Ma dau jos din masina si fug repede spre clasa . Pe scari , o mana ma opreste si aud " Ba da , am si eu scoala ! "
CITEȘTI
Dragostea e un strigat in abis
RomanceHei . Sunt Bianca . Am 16 ani si locuiesc in Cluj . M-am hotarat sa scriu o carte . Sper sa va placa . :)