Halloween to zło!

385 35 86
                                    

Halloween to zło! Święto Szatana! Niszczy psychikę dzieciom! Grozi opętaniem!

Widziałam w internecie dość sporo filmów o tym, jakie to Halloween jest złe i szkodliwe. Dzieci, które przebierają się - nawet jeśli to są księżniczki, które nie mają zbyt wiele wspólnego z demonami - zapraszają do siebie złe duchy, co jest zagrożeniem duchowym i może skończyć się utratą zdrowia psychicznego, a nawet opętaniem! W Polsce świętuje się 1 i 2 listopada, a nie bawi w jakieś ,,satanistyczne rytuały" i kropka. To pogańskie święto wzięte niewiadomo skąd i dlaczego i w żadnym wypadku nie wolno tego obchodzić.

Em, jakby to powiedzieć. Malowanie jajek i ubieranie choinki to również pogańskie zwyczaje.

Weźmy na przykład taką Wielkanoc - przecież jest to mieszanina pogańskich zwyczajów, bo księżom nie chciało się wymyślać niczego innego. I co? I nic. Normalnie malujemy sobie jajka, mimo że poganie od wieków tak robili i wykorzystuje się je do różnych rytuałów magicznych. Jajka, podobnie jak woda używana do święcenia pokarmów, mają swoje korzenie w czasach pogańskich. Jajka to symbol odrodzenia i życia, a woda to symbol oczyszczania.

So... argument, że Halloween to pogańskie święto, nie jest zbyt dobry.

Ale Halloween to jakaś obca tradycja, która przywędrowała do Polski nie wiadomo po co!

Ok. I co z tego?

Halloween to obce święto, tak? A święto zmarłych to niby co? Taa bardzo polskie święto. Tak się składa, że ustanowiono je w Rzymie w VII wieku przez papieża Bonifacego IV. Nie chcę się czepiać, ale tak swoją drogą, samo palenie zniczy na grobach również ma pogańskie korzenie.

Tak naprawdę prawdziwe polskie święta to Noc Kupały i dziady, które przecież nawiązują do okultyzmu.

W sumie to się dziwię, że jeszcze możemy czytać ,,Dziady"...

Kochani księża. Halloween to tylko zabawa dla dzieci, które przecież zazwyczaj uwielbiają przebieranki i słodycze. Boże, to tylko dzieci, ich nie interesuje okultyzm i chwalenie Szatana, one tylko chcą się bawić! I tak w Polsce to święto nie jest aż tak rozwinięte jak w Stanach Zjednoczonych na przykład. Tam to zbieranie cukierków jest jedną z wielu tradycji halloweenowych. Więc proszę, przestańcie pierdolić, jak nie chcecie świętować Halloween to ok, ale nie narzucajcie swojego zdania ludziom, dla których to nie jest nic złego!

Co mnie wkurza w chrześcijaństwieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz