Giriş • Tanıtım

987 45 9
                                    

Bu bölüm, diğer kitabımda oldukça sevdiğim bir okuyucuma gelsin♥
haticegorenli

"Bana bak egoist çocuk! Chae'ye davrandığınız gibi bana davranamazsın!" dedi Jisoo, sinirle işaret parmağını Seokjin'e doğrultarak.

"Hımm... Sıkıntı değil, daha sert davranabilirim." dedi Seokjin, elleri cebinde, yüzünde sinir edici bir gülüşle.

"Aptal! Kendini ne zannediyorsun sen? Tanrının çocuğu falan mı?!" dedi, kaşlarını çatarak Jisoo.

"Ah! Bu güzel yüzümden, torpil geçildiğini falan düşünüyorsan yanılıyorsun. Tamamen tanrının sevgili kuluyum." dedi Jin, göz kıparak. Genç kız, sinirle ayağını yere vurdu ve hızla yanından geçip, gitti.

Jisoo, 'ne kadar da küstah biri!' diye düşünürken; Jin, 'Bu yılın eğlencesi çıktı!' diye seviniyordu.

Bad Boy, Seokjin... Egolu ve oldukça sinir edici bir tip. Sinirlenmektense, sinirlendirmeyi daha çok uyguluyor. Asla hatayı affetmez ve aslında çok ciddi olsa da, karakteri gereği fazla yılışık davranıyor. Kızların ilgisini çekmekten kaçınmıyor.

Kim Jisoo... Oldukça sevimli ve iyi niyetli biri. Tek derdi Kim Seokjin! Okuldakiler neredeyse ona hayran! Şirin tavırları ve sempatikliği ile çok seviliyor. Tam bir unnie! Kızları hep korur ve önceliği onlardır.

Kim Taehyung... Diğer bir bad boyumuz! İnsanları sinir etmekte, Jin'den sonra gelir. Jisoo, onun ilgisini çeker ve onunla uğraşmak hoşuna gider. Fazla muhatap olmamaya çalışır.

Jeon Jungkook... Herkese karşı kurt kesilen biri olmasına rağmen, konu Lisa'ya gelince tıpkı bir çocuk gibi sevimli ve akıllı olur. Hâlâ aynı okuldadır. Lisa'nın gönlünü alma çabasındadır.

Lalisa Manoban... Egolu, tatlı ve sempatik bir kızdır. Jungkook'u sever, ama biraz burnu sürtsün ister.

Şu anlık bu kadar. Diğer karakterleri kitabın içerisinde ve ilerleyen bölümlerde tanıtacağım^^

♥İyi Okumalar...♥

♥Oy -⭐- ve Yorum -💭- bekliyorum♥


Bad Boy | JinSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin