Az egész csapat (a birodalom kemény magja) úgy döntött, leül játszani egy kör alakú asztalhoz. Alapból két személy helyett, mindannyian játszani akartak, így Savitar megtöltötte a forgótárast. A kastély egy nagyobb, szinte üres szobájában ahol félhomály uralkodott mindenki elhelyezkedett. A kört Lucifer kezdte. Megpörgette a tárat majd a revolvert is és a fejéhez fogta.
Savitar felkiáltott: - Ez az haver! Mindent bele!
Lucifer behunyta a szemét, majd meghúzta a ravaszt és lelőtte magát. Sajnos halhatatlan révén ez csak egy szenes foltot hagyott a bőrén.
Lucifer: -Áhhh, fenébe! - mordult fel csalódottan. Dühösen felpattant az asztaltól és trappolva kifutott a teremből. Sírását a folyosóról hallani lehetett. Folytatódott a kör.
Drakula kifogta az ezüsttöltényt és kiterült, Mikulás, Dr. Csont, Shake és Buddha is követte. Bélának túl nagy volt a fegyver így neki Zeusz segített. Mindannyian kinyiffantak.
Démoni Uborka többször is a szájába vette és nyalogatta a pisztolycsövet, a fétisének nem tudott ellenállni, de neki is beütött a krahk.
Voldemort következett. Olyan bénán helyezte el a fegyvert, hogy nem sikerült fejbe lőnie magát, így kizárták a játékból és halálbüntetést kapott!
Már csak Savitar ült az asztalnál, körülötte mindenki holtan feküdt. A fejéhez emelte, ujja a ravaszon. Síri csend volt.
Savitar egyszer csak észbe kapott és kikerekedett szemekkel lerakta az asztalra.
- Basszus, hát én nyertem! Majdnem lelőttem magam. - Röhögött a butaságán, majd kíváncsiságból megnézte a tárat, hogy valóban meghalt-e volna. A golyók a helyén voltak. Sorban mindegyik.
- Aztarohadt... Uhh. - kapott a fejéhez. - ELFELEJTETTEM KIVENNI EGY GOLYÓT!
YOU ARE READING
Perverz Savitar
Humor⤵ ↘ ➡ Khm... 😏😏😏 Játék a karakteremmel. Alias Savitar megmutatja, milyen perverznek és morbidnak lenni, lehetetlen helyzetekben is.