1.Bölüm

187 13 2
                                    

Sabah yuzume vuran gunes isiklariyla kalktim. Hala basim catliyor dun barda ne kadar ictiysem her neyse yataktan kalktim lavobaya girip kuvetimi doldurdum .sonra icine girdim biraz burda oyalandiktan sonra ciktim uzerimi giyinmek icin tam giyisi odasina gidiyodumki telefonumun sesini duydum ve gittim actim .

"Alo"
"Meraba inci hanım ben gizem bun saat 15:30 ' da toplantiniz vardi iptal edelimmi gelicekmisiniz diye sormak icin aramistim"olamaz ben unuttum . "Tamam gizem gelicem saat kac?""saat 13:50 efendim" off o kadar sat uyumusmuyum ben ya " tamam gizem ben hazirlanip gelirim " "peki efendim " telefonu kapattigim gibi giysi odasina kostum.Once alt olarak beyaz kalem etek giyindim ustunede siyah strablez bustiyer giyindim onunda ustune siyah beyaz çizgili ceket giydim .Ayakkabi olarak stiletto (yazamadim heralde) giydim sira geldi sac ve makyaja sacimi saçımı arkadan bir topuz yaptim makyaj olarak siyah agirlikli goz makyaji yaptim pudra ve bordo ruj surdum parfumumude bolca siktim hazirdim saate baktigimda yarim saat vardi cantami aldigim gibi ciktim kahvalti etmeme gerek yoktu bi pogca alip ciktim ."efendim bi isiniz mi vardi?"bu konusan benim soforumdu "ali sirkete gitmem lazim biraz hizli gidebilirmiyiz " "tabi efendim " koltuga oturur oturmaz yola ciktik ben size kendimi tanitiyim ben Ben İnci Demir holdingin sahibiyim 24 yasindayim babamin beni kapiya koydugu an kendime hayat yolu cizdim ve onumde hic bir engel kalmadi herkes benim yerimde olmak istiyor ne yazikki ama ben istemem dış gorunusum soguktur uzun 1.82 boyum var gozlerim yesilin en acik tonu ve guzel bir fizige sahibim herkesin olmak iatedigi bir vucuttayim ama kimse benimle konusmaya cesaret edemez . Herneyse ben dusuncelere dalmisken araba holdingin onunde durdu direk indim ve iceri girdim herkes hoa geldiniz diyordu tabi kimseye bisey demedigim icin alisiktilar bu durumdan "Gizem içeridelermi?" Bugun baya buyuk isim vardi gunlerdir bugunu bekliyodum ortak olucagim holdingle anlasma imzalanacakti "Tabi efendim icerideler " bisey demeden kapiya yoneldim kapiyi actigimda tanidik yuzle kala kaldim oldugum yerde.

SELAM BU BENİM İLK KİTABİM OKURSANİZ COK SEVİNİRİM ...

MelodiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin