Arelin ağzından;
Bi anlaşma icin ayagina geliyorum resmen adamin sirket dunya capinda birinci olunca oluyor boyle.seyler hele ben mafya babasi olarak boyle seyleri sevmem ama bu anlasma onemliydi bizim icin tam beklerken kapi acildi baya sexi bayan iceri girdi vaov ben adam sanarken sirketin patronu kadin cikti herneyse iste konustuk yaninda bi kucuk kizla girdi heralde kardesiydi tam ali sunuma baslayacakken kiz "anne cisim geldi" dedi bi dakika ya annemi benim kaslarim direk catildi. Herkes saskindi bn haric niye boyle oldu anlayamadim ama "Azra ben sana demedimmi neyse bi dakika beklermisiniz geliyorum " deyip masadan kalkti bn hala onlara bakiyodum kapidan ciktiklari an aliye dondum "Anne derken" dedim elimle isaret ederek kapiyi "Arel bey bende anlamadim iyide evli degilki yani" diye beni cevapladi ali ondan sonra gizem diye bi kadin bize bakarak "efendim evet inci hanim evli degil hemde kizi yok sadece azra hanima karsi oyle kiz kardeside degil ama bunu sormayin ona karsi " dedi hmm anlamadim ama ustelemeyecegim sonunda cikar kokusu deyip beklemeye basladim o sirada kucuk kizla inci hanim girdi bu kadin gercekten cok guzeldi yaa bi bakista butun bakislari uzerine toplayabilicek cinsten gozleri zaten beni benden almisti bakislari gercekten anlam veremiyodum benim gibi soguk bakiyordu daha cok aci cekmis gibi her neyse ben dusunurken anlasma bile yapilmisti gercekten benim hormonlarim bile.anlamis olayi herkes ayaga kalktiginda bende kalktim inci hanim "O zaman anlasma kabul ortaklikta kabul size hosgeldiniz diyorum ve hayirli olsun " diyerek herkesin elini sıkti en sin bana gelince gozlerime bakti biraz ondan sonra elimi sıktı dokunusuyla bendeki sinirler ucup gitti "Sizede hayirli olsun emin olun bu ortaklik sirketler icin cok iyi olucak " dedim bende ve vedalasip ciktim biraz strea atmam lazimdi bemim sag kolum olan enisi aradim direk "alo enis bana cabuk biseyler hazirlat geliyorum aksama eglenmem gerek " dedim tam gidecekken ayagimin onundeki bileklik dikkatimi cekti egilip aldim uzerinde inci yaziyoru heralde inci hanim dusurdu sonra veririm diyerekten arabaya bindim.
İncinin agzindan ;Anlasma yapilmisti azrayla alis verise gidiyoduk bizde ona kizmayi unuttum ben yaa " annecim niye herkesin icinde anne diyosun gel kulagima soyleseydin ya bebegim " dedim oda beni dikkatlice dinliyordu sozum bittigini anlayinca konusmaya basladi " şey.. anne ben unuttum ozur dil- " diyemeden bayildi noldu yaa "cabuk hastaneye sur ... annecim dayan bitanem azraa beni dinle azra noldu " diye sofore bagirdim bn azraya biseyler derken araba durdu direk sofor inip azrayi kucagina aldi ve iceri girdik sedyeye yatirdilar doktor gelip iceri aldilar
(. . .)
Tam iki saat 17 dakika 58 saniyedir bekliyorum saydinizmi diceksiniz evet saydim boyle devam ederken kapi acildi tabi doktor cikip yanima geldi "meraba azranin ailesimisiniz ?" Dedi "evet ben annesiyim " dedim adam once beni suzdu suzmekle hakli uzerimde dar mini transparan ve + ben genc olunca bi sasirdi herneyse adam devam etti " bakin inci hanim bu soylediklerim hosunuznuza gitmeyecek. Azra dahastalik ortaya cikti ve ilerlememesi icin azrayi hastanede yatirmamiz lazim hastaligi duymussunuzdur azra losemi atlata biliriz tedavisi olan bi hastalik o yuzden caninizi sıkmayin " diyerek gtti ben adamin arkasindan bakiydum hala kendime gelip azranin yanina girdim
SELAM MİLLET LUTFEN OKUYUN KİTABİMİ . . . MULTİMEDİADA AZRA VAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melodi
Teen Fiction"Sana sarılıp uyumak istiyorum" dedim bi an ağzımdan çıkanı kulağımı bırak ben bile duymamıştım.