Multi : Atakan
Geçen bölüm 6 oy almış voteleyen herkese çok çok teşekkür ederim :)
------------------------------------
Filmi izlerken -daha doğrusu Yaman izler , ben gözlerimi kapatırken- düşünmeye başladım.
Nasıl oluyor da ben hem en şanslı kız hem de en şanssız kız olabiliyordum ?
Okulun -hatta İzmirin- en yakışıklı, en cool çocuğuyla dolaşıyordum (ki bu her kızın yapabileceği bir sey değil) ve bu yüzden şanslıydım. Şanssızlığım ise istemesem de Yaman ' a aşık oluyordum. Heryerde onu görüyor , onunla olmak istiyordum. Bu iyi birşey değildi. Çünkü Yaman sevgili olabilecek biri değildi. Tamam aşırı korumacı , kıskanç , yakışıklı, kaslı ... Olabilirdi ama sevgili olmak onun kriterlerine uygun değildi. O her gün başka kızla takılan cinsten bir erkekti...
Filmin bitmesine yaklaştığını anladığımda gözlerimi açtım. Gözlerimi açar açmaz bir anda çığlık gelince refleks olarak Yaman'a daha sıkı sarıldım. Sonra yüzüne baktım. Çaktırmadan gülmeye çalışıyordu ama çaktırıyordu...
Film bitmişti hemen kalkıp filmi kapadım. "ben lavaboya gidiyorum" diye mırıldandım. "dikkatli ol ödlek. Filmdeki ayna sahnesini hatırlıyorsundur herhalde ? " dedi ve sinsi sırıtışını yüzüne yerleştirdi. Gözlerimi kıstım ve elime ilk gelen şeyi yani yastığı ona doğru fırlattım. Tek elini kaldırıp saniyesinde tutmuştu. "ya ne hatırlatıyorsun be gıcık! Sende benimle geliyorsun kalk hemen!" dedim sesimi yükselterek. Omuz silktiğinde yine bir yastığa uzandım "tamam tamam geliyorum" dedi. Yürümeye başladım. Ev çok büyük olduğu için yürü yürü bitmiyordu mübarek...
Lavaboya geldiğimizde sadece elimi yüzümü yıkıyacagım için onu da içeri çektim. Hala o sinir sırıtması yüzünde duruyordu. Elimi yıkadım. Aynaya bakmıyordum. Çabuk etkilenen birisiydim...
Ben elimi yıkarken Yamanın gözleri üzerimdeydi. Gözlerimi kısıp " niye izlettirdin ki o filmi ! " diye çıkıstım. 'sen ciddi misin' bakışı atmıştı bana. "iyi de o filmi sen açtın " dedi. Bende kendimi korumak için " illa ben açtım diye izlememize gerek yoktu. Onu kapatıp başka film de açabilirdin" dedim. Off'layarak banyodan çıktı ki bende hemen onun yanında yürümeye başladım. Telefonum titredi. Mesaja baktım ;
Gelen ; annem
Eve gel misafir gelicek .Sahi bu kadın biraz daha kibar olamıyor muydu ?!
Yanaklarımı şişirdim ve nefesimi dışarıya üfledim .Yaman 'a dönüp "benim eve gitmem lazım" dedim. Başını sallayıp "ben götürürüm gece oldu neredeyse itiraz istemiyorum" dedi ve kapıya doğru yürüdüm. Aslında zaten itiraz etmezdim bu saatte otobüs bulmak zor.
Arabaya bindik . "çok korktun sanırım" diye güldü. "önümüzdeki haftaya kadar ışıkla uyuycağımdan eminim" dedim. Bir anda o erkeksi kahkahayı duydum. Eve geldik. "yarın görüşürüz" dedim ve arabadan çıktım
-----------------------
Anahtarla içeri girdim ve misafirlerin oturduğunu gördüm. Gelen yan komşumuz Şebnem teyze , oğlu Atakan ve kocasıydı.
Aslında Atakan çok sempatik ve çok da kaslı biriydi. Onunla arkadaş olmayı seviyordum. Yamanın olmadığı günlerde onunla vakit geçiriyordum.
Odama geçip üzerime düzgün birşeyler giydikten sonra salona doğru ilerledim. Kapıdan girdiğimde herkes susmuş bana bakıyordu. Gülümseyip tekli koltuğa oturdum.Konuşmaya devam etmeye başladılar. "Mira bak Atakan da sizin okula yazılmış . " dedi annem. Sırıtıp " bu iyi olmuş . Beraber takılırız artık" dedim. " harika haber" dedi. Sırıttım. ''Odama geçelim mi? '' diye sorduğumda 'peki' anlamında kafasını salladı.Ben önden o arkamdan geliyordu odama girdik. Kapıyı kapattım.
Atakan kitap koleksiyonuma bakmıştı ilk. ''Ne çok kitap okuyormuşsun '' dediğinde ''Kitap ve diziler benim hayatım'' dedim sırıtarak. Sonra Joseph 'i göstererek ''izlediğin filmlerden herhalde ? '' diye sordu. ''Kesinlikle. Müstakbel kocam olur kendisi '' diye güldüm. O da bir kahkaha attı.
Gün böyle oturarak, sohbet ederek geçmişti. Akşam geç olunca annesi Şebnem teyze kapıyı hafifçe tıklatıp içeri girmiş ve gideceklerini söylemişti. ''İyi geceler'' faslından sonra ve numaralarımızı aldıktan sonra gitmişlerdi....
-------------------------
Bir bölümün daha sonuna geldik. :)
Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum :)
+3 vote ile yenisi gelirr :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVSENE Bİ !
Romance©Tüm telif hakları saklıdır. Sonunda bir aşk bulan Mira zorlu bir süre içerisindedir. Sevdiği çocuktan karşılık gelmez ve daha da önemlisi başına bir sürü dert alır...