multimedia : Mira
Bölüm şarkısı : Selena Gomez The Heart Wants
İyi okumalar :)
------------------------------
''Kalk lan dangalak ! '' diye bağırdım kardeşim Deniz'e . ''Ya Mira bir git uykumun içine sıçtın'' dedi . Gözlerimi kısıp cevap verdim : ''sen bilirsin gelmezsen gelme ben restorana iniyorum restoran kapanırsa kahvaltı edemezsin söyliyeyim ''
Son bir kez aynanın karşısına geçtim. Aslında güzel bir kızdım. Tamam egom fazla olduğu için de söylüyor olabilirim ama herkes bunu söyler yani bu bir gerçek.. Kızıl saçlarım belime kadar iniyor , beyaz yüzümü canlandırıyordu. Dudağıma bakımlı gözükmek için hafif kırmızı bir ruj sürüyordum ki saçlarımla biraz daha uyumlu oluyordu. Pek uzun sayılmazdım ama kısa da değildim. Üstüme yavru ağzı bir t-short ve altıma da yüksek belli bir pantolon giymiştim. Aynaya gülümseyip telefonumu cebime koyduktan sonra odadan çıktım. Otelde kalıyorduk.
Aslında kış mevsimindeyiz ama hava çok sıcak. Biliyorum kışın otele fazla gelinmez ama babamın toplantısı vardı ve geldik....
Restorana doğru giderken bir duvara çarptım sanki ve yere düştüm. Gözlerimi açıp baktığımda önüme çok taş bir çocuk duruyordu. Sanırım ona çarpmıştım.
SAKİN OL MİRA SANA ÇARPAN BİR AYIYA ''ÇOK TAŞ LAN '' DİYEMEZSİN VEYA YAVŞAYAMAZSIN...
iç sesim devreye girmişti.
''Önüne baksana ayı'' diye cırladım birden. ''İyi misin ? '' diye sordu. Yüzümü buruşturup '' sence iyi olabilir miyim sanki bir taşa çarptım ha ayağım acıyor. '' diye bağırdım. Sırıttı . Be- ben ona taş mı demiştim. ''Evet taşa çarptın '' diyip yine sırıttı. ''Bu arada cırlamasana be ne biçim bir ses tonu var allahın belası . Sesini ... '' derken ayağa kalkıp iktirdim ve ''Terbiyesiz '' diyip yoluma devam ettim.
Harbiden çocuk taştı ama ya ....
Telefonum çaldığını hissettim ve telefonumu elime aldım. Düşürmemek için çok uğraştım. Babam iPhone almıştı boru değil...
Telefona baktığımda arayanın SARIŞIN SÜRTÜK olduğunu gördüm.
SARIŞIN SÜRTÜK : ÖYKÜ - BENİM ARKADAŞIM DEMEYE UTANDIĞIM BİRİSİYDİ. ÇÜNKÜ O BENİM KARDEŞİMDİ. HATTA KARDEŞTEN DE ÖTE. AMA O BANA HİÇ BENZEMEZDİ. TABİİ CADILIĞI BENZER AMA DİĞER YÖNLERİ HİÇ BENZEMEZ. MESELA O SARIŞIN BEN KIZIL , O UZUN İNCE , BEN İNCE AMA ORTA BOYLU , O ETEK VEYA ELBİSEYİ SÜREKLİ GİYER. BEN İSE ONUN ZORLAMASIYLA ÇOK NADİR GİYERİM...
''He buyur gülüw '' diye açtım telefonu restorana doğru giderken. ''Naber lan '' diye karşılık verdi.
Biliyorum çok nazik insanlarız ... :D
''Daha kahvaltı edemedim sence nasıl olabilir '' dedim kötü bir sesle. 'nasıl olduğunu anlayabiliyorum '' dedi alaycıl bir sesle. ''Dalga geçme lan ölcem açlıktan '' diye devam ettirdim. '' İyi be sonra konuşuruz baybay '' dedi ''dur kapama '' diye bağrdım resmen . ''Ne var ? '' diye sorunca ''çünkü ilk ben kapatıcam '' diyip yüzüne kapadım. Maksat piçlik olsun (ibne sırıtışı :D )
Yemeklerimi bir tabağa koyup masaya oturdum tam yiyordum ki ''Yavaş ye hayvan '' diye bir ses duyunca sese doğru baktım. Bunu söyliyen benim kardeşim di. Bir yaş var aramızda ama hala kardeşim diyorum neyin kafası bu allasen ?
Gözlerimi devirip yemeye devam ettim. Deniz'e bakınca birine el salladığını gördüm. Eline doğru bakınca bir sarışın hatuna el salladığını gördüm. Hemen kafasına bir tane vurup elini indirmesini sağladım ''ne var ne ? '' diye gözlerini kısıp baktı. Bende gözlerimi kısıp '' taş gibi ablanın yanında başka kızlara el sallanmaz lan '' diyip yemeğime devam ettim o da benim taklidimi yapıp ''töş göbö öblönön yönöndö böşö közlörö öl söllönmöz. '' dedi takmadım tabiisii.
Kahvaltım bitince kalkıp odama gittim. Bikinlerimi giydim , üstüme dizimin bir karış üstünde olan deniz elbisesini de giydim ve saçlarımı bol topuz yaptım. Havuza doğru ilerlerken biri omuzuma çarptı. Omzuma doğru baktığımda bu kahvaltıdan önce çarpan kişiyle aynı kişinin olduğunu gördüm. ''Bu iki oldu önüne bak çocuk '' diye cırladım. Yüzünü buruşturup yoluna devam etti. Bende bir şezlong bulup oraya uzandım. .
Gözlerimi açtım. Olamaz uyuya kalmışım !! akşam yemeği vakti gelmişti. Hemen kalkıp odama çıktım ve sabah giydiğim kıyafetleri giyip restorana indim. Annemlerin masasına oturdum hemen.Tabiiki annemlerin masasına oturmak istemezdim ama annemin "o odandaki bütün Joseph midir nedir onun posterlerini yırtıp atarım" tehditi ile annemlerin yanına oturdum. O POSTERLERE HİÇ BİRŞEY YAPTIRMAM BİR KRE .S havasıyla -_-
Yemeğimi yedim. Annemin ''Hadi git bavulunu topla birazdan yola çıkıcaz '' uyarısıyla gidip odamdaki herşeyleri bavuluma tıktım. Tabiisi fermuarını çekemedim .
Aslında eve gitmek istiyordum . Ama okul olmasaydı...
Deniz geldiğinde ondan bavulumu kapatmasını istedim . Tabii 'lütfen' ile değil ''kapat lan şunu '' dedim direk. İlk ''kendin kapat" falan dedi sonra ''O kadar kasın var bir işe yara '' dediğimde offlayarak fermuarı kapadı. Elime vermesin diye odadan kaçtım. Tabii ''al şunu yoksa yerde bulursun '' diye bağırdığında bir tehdit düşündüm sonunda buldum ;)
''Hele yere at gidip sevgi 'ye onu nasıl düşündüğünü söylerim. '' dedim. Omuz silkip ''ben erkeğim tabii düşünücem '' dedi. Bende sinsi sırıtışı yüzüme koyup , ''hiç öpüşmek istemeyen bir kız bunu duyarsa ayrılırsınız benden söylemesi '' dedim. Offlayarak aşağıya indirmeye başladı. Bende sırıtarak inmeye başladım.
Arbaya bindiğimizde kulaklığımı taktım ve Selena Gomez The Heart Wants şarkısını açtım. Gözlerimi yumup cama kafamı koydum. Tabii iki - üç kez kafam çarpınca cama homurdanıp kafamı geriye yasladım.
Annemin ''kalk hadi odana yat yavrum '' sesiyle uyandım ama gözümü açmadım. ''anne ben bu gece burada yatıcam '' dediğimde annem sinirli bir şekilde ''başlattırma uykuna Mira kalk hadi yatağına yat '' dediğinde itiraz edemeden eve girdim ve odama çıktım. Üzerimi değiştirip yatağımın yanında olan postere ''iyi geceler yakışıklı ;) '' dedikten sonra gözlerimi yumdum ve uyudum... NE TABİİKİ KOCAMA (JOSEPH'E) YAKIŞIKLIM DİYEBİLİRİM BİR KERE SUS KONUŞMA...
------------------------------
BU BÖLÜM BİTTİ. SİZCE NASIL OLMUŞ ??
+1 VOTE'YE YENİ BÖLÜM GELİR. :)
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVSENE Bİ !
Storie d'amore©Tüm telif hakları saklıdır. Sonunda bir aşk bulan Mira zorlu bir süre içerisindedir. Sevdiği çocuktan karşılık gelmez ve daha da önemlisi başına bir sürü dert alır...