SB - 8

150 10 3
                                    

*****************

"Miraaaa!!!" annemin cırtlak sesiyle yeri boylamam bir oldu.
Tatildeyiz allasen bu qarı niye beni sabahın yedisinde uyandırıyo !

Katılıyorum iç ses !

Popomu ovustururken ayağa kalktım. Mutfağa doğru ilerledim. "anneciğim , canım meenim , şu saatte uyandırmasan gülüw ? " dedim. "kızım bugün günlerden ne ?" dediğinde "Cumartesi ?" diyip sorarcasına baktım. "akıllı bıdığım bugun okul gezisi başlıyor. İki saat sonra arkadaşların gelicek. Ah ah Mira sen olmamışsın . Yapamamışız seni." diye yakındı annem .
İyi de ben üveyim sen yapmadın ki ?
Bu qarı neyin kafasını yasıyor allasen ?

At kafası ?

Otele Yamanın arabasıyla gidecektik. Eren , Özge ve Atakan da bize eşlik edecekti.

"aovv sağol gülüm" diyip odama kosturdum. Bavulum neyseki hazırdı. Hava 40° olduğu için altıma bir şort üstüme de salaş bir "NİRVANA" t-shortu giydim. Saçlarımı doğal bukleler yaptıktan sonra gözüme eyeliner çekip dudağıma da parlatıcı sürdüm. Korna sesiyle aşağıya indim. Aşağıya indiğimde Özgeye , Erene , Atakana sarıldım. Yaman bana çenesi kasılmıs bir halde -kıskanç bir halle bakarken- gidip ona da sarıldım ve gülümsedim. Bavulları bagaja koyup ön koltuğa oturdum. Yaman gaza bastığında bende radyoya eğildim. Radyoda gezinirken kulağımı 'Aydilge - Aşka gel ' şarkısı doldurunca sesini daha fazla açtım. Biliyorum ki hepimiz bu şarkıyı çok seviyoruz..

Şarkı tam başladığında hepimiz eşlik etmeye basladık. Ben arkama yaslanmış arada Yaman'a bakıyorum, Yaman direksiyonda parmaklarıyla ritim tutuyor o da arada bana bakıyor, Özge , Eren reyizin omzuna yatmış , Atakan ise cama başını yaslamış şarkıya eşlik ediyorduk.
Kalbimi çaldın bir anda
Kaçmamı beklemedin sen
Belkide hep zile basıpta
Kaçmayı sevdiğinden
Narananana
Teninde fırtına
Nananana varyaaa
Hadi sende söyle aşka gel de
Öyle deli delice
Ateşin içinde yanmıyorsam
Sevda neyime ?
Aşkımm delice....

otele varmıştık. Zaten yakındı otel. Biz İzmirdeydik. Otel ise Çeşmede...

Otelin bahçesine girdiğimizde arabadan indim. Biraz etrafı süzdüm. Arkasında orman , önünde deniz olan bir oteldi. Otel katları yerine bungalovlar yapmışlardı. Bungalovlar aynı ev misali idi. Mutfak , banyo , salon ve iki odadan olusuyordu. Bungalovlardan birini biz kaptık. Bir odada ben ve Özge , diğer odada ise Atakan , Eren ve Yaman kalıcaktı. Lobiden anahtarlarımızı aldıktan sonra odamıza gittik. Herkes bavulunu dolaba yerlestirirken ben bavulumu dolaba fırlattım.
Nasıl olsa iki hafta sonra yeniden giysiler bavula girecek. Ne gerek var cıkarmaya ?? .s.s

Hepimiz odadan çıktıktan sonra Yaman ve ben dışında herkes salona geçti biz ise mutfağa. Aslında mutfak ve salon birleşikti. Çaktırma ;)

"evett uzaylılar simdi en güzel yaptığım şeyi yani pizzayı yapıcam" diyip dolapları karıştırarak malzemeleri tezgaha koydum.

   Onlara uzaylı demiştim çünkü resmen dünyadan bağlarını koparıp televizyon izliyorlardı...

"Sadece unu tutarım" dedi Yaman. Omuz silkip "o da bişeydir " dedim. O çok iş yaparak (!) unu tutarken ben ise hamur açıyordum. Yaman bir anda parmağını una daldırdıktan sonra burnuma dokundu.
Ehehehe yüzüm bembeyaz ......

Tamam bunun devamını getirme. Bende elimdeki unu alıp Yaman'ın yüzünü adeta boyadım. Etraf bembeyaz olmuştu. Beyazlıklarımızdan kurtulduktan ve pizzayı pişirdikten sonra Yamanın eline tabak , bardak gibi şeyler verip "biraz işe yara da şu sofrayı hazırla " dedim. Yaman ise eliyle Özgeleri gösterip "asıl onlara söyle" dedi. Üçü de uyumuştu. Çok masumlardı (!) . Tamam doğruyu söylemem gerekirse iğrenç uyuyorlardı resmen salyaları akmıştı hepsinin...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEVSENE Bİ !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin