4. Bölüm

173 24 5
                                    

Hey hey bir dakika...

JUSTIN BIEBER!

Tabii ya, Kellan'lardan ama Mary neden bunu fark etmedi? Hassiktir, bekle Mary'ye içirmişti değil mi bu oç? Bu duruma kesinlikle karışmalıyım ama ne yapacağım, ne yapacağım? Buldum!

Ryan'a dönüp "Ryan biraz daha yakınlarına gideceğiz ve sen beni öpmeye başlayacaksın tamam mı? Ama sakın beni öpmeyi bırakma sadece öp ben çekilmeye çalıştığımda bile." Diyip hızımı biraz daha arttırıp yanlarına ilerledim.

Ryan'a gözlerimle 'şimdi' işaretini verdim, bağırmaya başladım deli gibi çığlık atıyordum.

Ryan bana deliymişim gibi bakıyordu, galiba özürlü. Hala ne yaptığımı anlamamış mıydı?, Ryan'a gözlerimle beni öpmesi için işaret veriyordum bana yaklaşıp beni öpmeye başladı.

Geri çekilmeye çalışıyordum daha doğrusu öyle gözükmesi için rol yapıyordum. Sonunda ilgilerini çekebilmiştik, ben hala çekilmeye çalışırken bir yandan da çığlık atıp çekilmesi için yalvarıyordum.

En sonunda Mary, Justin'in kolundan tutup yüzünü bizim olduğumuz yöne doğru çeviridiğinde bir şeyler söylemişti.

Justin ise Mary'ye salakmış gibi bakıyordu, Justin'in gözlerinin içine bakıp "Yardım edin lütfen!" Diye bağırdım, Ryan hala her şeyden habersiz öpücüğü devam ettirmeye çalışıyordu.

Justin bıkmış bir şekilde Mary'ye baktıktan sonra buraya doğru yürümeye başladı ve Ryan'a çekilmesi için birkaç kelime sarf etti, Ryan hala öpmeye devam edince geri çekilmeye çalışıyordum sonunda Justin, Ryan'a iyi bir şekilde geçirdi.

Kesinikle Ryan bunu bana çok iyi bir şekilde ödetecekti. Justin'e sanki durması için yalvaran özürlü, masum kızlar gibi olmaya çalıştım ki işe yaramışa benziyordu durdu. Justin'e yalandan teşekkürlerimi ilettim ve koşup kaçmış gibi bir görüntü vermeye çalıştım, Mary'nin olduğu yere doğru ilerleyip Mary'nin kolunu yakalayıp onu olabildiğince uzağa götürdüm.

Mary kendini çekmeye çalışıyordu bu da benim işimi zorlaştırıyordu, durduktan sonra Mary'ye dönüp "Eğer kıpraşmayı bırakmazsan seni yola atarım ve seni bir arabanın ezip geçmesine kadar izlerim, Tamam mı!?" diye bağırdım hafifçe başını onaylarcasına salladı ve sakince bana baktı. Koşmaya devam ederken aynı anda Mary'yi de çekiştiriyordum.

En sonunda bir taksi çağırmayı akıl edince elimle bir taksiyi durdurup ona doğru döndüm "Sana her şeyi açıklayacağım ama sessiz olup beni dinleyeceksin yoksa sonun hiç iyi olmaz.Şimdi taksiye bin." Dedim sessizce ve Mary taksiye binince arkasından bende bindim.

Şoföre evimi tarif edip yavaşça koltuğa yerleştim.

Mary bana bakıp ağzını açtı ama hemen geri kapadı

"Ne söyleyeceksen söyle." dedim, bana bakıp nefes aldı ve

"Benim sadece uykum geldi, nerde olduğumu ve nereye gideceğimi bilmiyorum tek bildiğim şey seksi bir kızın beni alıp taksiye bindirdiği."

Bu kız içince fazla salak oluyor. siktir. Napıyor lan bu! üzerime yaklaşmaya başladı.

İĞRENÇ!

"Hey, senin gibi salak küçük bir kızla bir ilişkim olmayacak ve farkındaysan ben bir kızım!" diye hafifçe bağırdım.

Taksi şoförü bize doğru kaçamak kaçamak bakışlar atıyordu en sonda baktığında tam gözlerinin içine bakıp

'ne bakıyorsun?'

bakışımı attım, Mary bu sırada salak salak gülüp bir seyler söylüyordu

BU KIZ CİDDEN ÖZÜRLÜ.

En son eve gelebildiğimizde Mary'nin kolunu omzuma atıp onu taksiden cıkardım ve şoföre parasını uzatıp eve doğru ilerlemeye başladım.

Ryan'ın arabasını dışarıda görmemle biraz şok geçirsem de hala cebimden evin anahtarlarını bulmaya çalışıyordum.

Mary hala gülerken ve omzuma tüm ağırlıgını verirken anahtarları bulmak tabii zor olurdu!

Mary'ye dönüp "Eğer biraz daha gülersen senin o ses tellerini kıçına sokarım!" diye bağırdım

Her yer benim sesimle inleyince Mary fazlasıyla korkmuştu ve susabilmişti, NİHAYET!

Elime metal birseyin gelmesiyle anahtar olduğunu anlayıp cebimden çekip çıkardım ki...

Ryan evin kapısını açmıştı, üzerinde hicbir sey yoktu ve elindeki buzu çenesine tutarkan şaşkın gözlerle bir bana bir de Mary'ye bakıyordu.

Hassiktir beklr elinde ki buz mu?! kesin o yumruğu bana fena halde ödetecek.

Ryan çekilirken ben de Mary'hi içeri sokmaya çalısıyordum, sonunda içeri girdigimizde Mary uyuklamaya başlamıştı.

Ryan, Mary'yi kucagına alıp yukarı çıkardı büyük ihtimal misafir odasını götürüyordu.

Hadi Miley şimdi ne yapacaksın, Ryan sana bunu fena halde ödeteceğinden eminim hem de fena halde...

BATAKLIK (JILEY FANFICTION)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin