Ahh bugün okulun ilk günü ama liseye baslamanin ilk gunu. Arkadaslarimda bir heyecan bir korku varken bende ise hic bir his yok. Hayir normal birisi olmadigimi biliyorum ama bu kadarda degil. Guzel bir banyo yapip pederin hazirladigi kahvaltinin lezzetine baktim bu adam tam bir harikaydi. Annemden daha iyiydi dogrusu. Derya tam zamaninda gelmisti beni almaya babamin yanagina bir opucuk kondurup Deryanin yanina gittim. Nedense bir an boynuma atladi ve simsiki sarildi kemiklerimin kirildigini hisedebiliyordum. Sukurler olsun ki birakmisti artik.
Ben: noldu olum
Derya: cok heycanliyim ya lisenin ilk gunu hayalini kurdugumuz lisenin ilk gunu ve
B: ve ... Ne hadi soyle
D: talhayla ve yigitle ayni okuldayiz dusunebiliyormusun belki bu sefer yine cikarsiniz talhayla
B: derya biz talhayla cikmadik kac kere soylicem evet yakindik ama ben onu sadece arkadasim gibi gordum o beni ole gormemis olabilir. O cocugun yuzunu bile gormek istemiyorum artik
D: just friend mi demek istedin
B: senin yuzunu morartirdim ama bugun okulun ilk gunu ondan sana dokunmuyorum yoksa neler yapabilecegimi biliyorsun
D: tamam tamam bir sey demedim.
Okula gidene kadar konusmamistik aklima talhayi sokmayi becerdi ya hic bir sey diyesim gelmiyordu. Sonunda okula gelmistik klasik ogrenci tanismalariyla geciyordu dersler. Ogle arasina cikarken Talha ve Yigitin sinif kapisinda bizi bekledigini farkettim. Allah kahretmesin bunlar nerden cikmisti. Farketmemis gibi yanlarindan gecicektim ki Derya saolsun Yigitin boynuna atladi. Ah bu kiz beni oldurecekti. Icimden en iyisi takmayip gitmek gelmisti ama Talha kolumu yakalamayi basarmisti bir kere birakmayi da dusundugu yoktu. Talha: oglen yemege cikariz diye dusunmustum.
Ben : yo... Derya: iyi fikir demi deniz
B: hayir iyi bir fikir degil. O sirada Cenki gormustum onu gordugume bu kadar cok sevindigimi hatirlamiyorum
B: cenke soz vermistim onunla yemek yiyicem sonra gorusuruz. Diyip cenkin yanina gittim. Derya ogle yemegini onlarla gecirmisti icimden bi yandan kiziyodum ama bi yandanda bir sey diyemiyodum cunku yigiti cok seviyodu yigitte onu ama ikiside bi konuda utangac ve sevgili olduklarindan sonra ayrilmaktan korkuyolardi. Sonucta ona kizmamaliydim. Zil calmis siniflara donmustuk. Kendimi kotu hissediyordum nedeni talha degildi tabiki de sinif arkadaslarimi yani ikinci ailemi ozlemistim. Hemen onlari aramali okul cikisi bulusmaliydik derken telefonum caldi arayan gizem di bizim tayfanin hepsi olmasa da cogunu topladigini soledi benimde gelmemi soyledi. Hemen, gelecegimi soyledim ve telefonu kapattim. Of onlarsiz okul bitmiyordu cidden, talha her tenefus yanima geliyodu bense onu takmiyor siniftakilerle tanisiyordum. Bi an ben niye bu cocuga bu kadar sinirliydim acaba diye dusundum sonucta cocuk duygularini acikca bana soylemisti. Ama ben talhayla sevgili degil bir dost olarak kalmak istiyordum ama o boyle dusunmuyordu. Su an ben ne dostu ne de sevgilisiydim onun, ne kadar kotu bir durum oldugunu anliyabiliyordum onun icin ve bir karar verdim onla konusacaktim ama asla onunla dost olamazdim cunku o bana asikti boyle bir sey olamaz deniz. Talha tam sinifina giderken arkasindan seslendim, beklemesini soyledim ve ona icimden gecen her seyi anlattim o da bana hak verdigini soyledi. Bundan sonra arkadas olarak kalicaktik ne sevgili ne de dost.
Sonunda okul bitmis bizim tayfayla bulusacaktik. Her zaman gittigimiz mekana varmistim hepsi ordaydi. Gizemin boynuma atlamsiyla aglamasi bir olmustu sonucta o kadar anilarimiz var. Normalde olsa dordunede sarilmaya usenirim ama bu sefer hic birakasim gelmiyordu. Her zamanki gibi hayvanca yedik ve emin abiye yalvar yakar ikram ettirtik yediklerimizi. Beklenmedik bir telefon geldi valide beni ariyordu sesinde bi acelecilik vardi hemen eve gelmemi istedi.