Capítol 2

4 0 0
                                    

―Perdona... Koichi... jo... ho senc.

Koichi estava bocabadat, la seua veu no podia eixir, es va quedar observant a Yuna fins que baixaren de la sènia.

―Kohci, digues alguna cosa, tampoc ha sigut per tant ―va cridar Yuna, fent que tot el mon es girara.

―Tranquila, Yuna, no... no passa res, sols que m'has pillat de sorpresa... es extrany que tu sigues la primera.

―A què et referixes amb que siga la primera? ―va cridar Yuna i, a continuació, es va allunyar correguent.

―Espera, Yuna ―Koichi va eixir corrent fins ella.

―On es creu que va vosté, senyor? Deixe tranquil·la a aquesta senyoreta ―va dir un guardia interpossant-se en el seu camí i retenint-lo.

Yuna va eixir corrent fins fora de la fira. Caminava sense rumb i sols podia plorar. Es va aproximar fins l'estació del tren i es va sentar a un banc. Tot estava obscur. Ni un ànima caminava per ahí.

―Mira, mira, però qui és aquella d'ahí? ―susurrava una veu

―No sé però és prou mona, que et pareix si...

Dos homes encaputxats es van sentar amb Yuna, un a cada costat. Ella va alçar el cap, asustada. Un dels homes li acariciava el monyo mentres que l'altre tocava la seua cama.

―Deixeu-me en pau! ―va cridar Yuna

―Vaja vaja, si saps parlar

―Eh, Jack, agàfala. Anem a pujar-la al cotxe.

Entre forcejament i forcejament els dos encaputxats van conseguir clavar a Yuna en el cotxe, no sense abans propinar-li un colp que la va deixar inconscient.

Jack i el seu company decideixen anar a un lloc on no passe a penes gent per a deixar a Yuna i retindre-la allí.

Ràpidament es dirigeixen a un bosc on el company de Jack té una xicoteta cabanya que usen els dos per als seus draps bruts. Aquesta la va aconseguir de part hereditària de la seua família. De sobte, escolten un abrupte so originari del maleter del cotxe.

―Eh, Jack, veu un moment i mira el maleter a veure què li passa a aqueixa dona ―va dir rient-se mentre anava disminuint la velocitat per a detindre el cotxe.

―Està bé, si veig que està conscient li done un altre colp per a deixar-la atordida i KO

Una vegada que el cotxe està parat Jack decideix apuntar-se obrint el maleter i veu a Yuna. Aquesta es troba deslligada.

De sobte, Yuna colpeja a Jack. Aquest ix disparat i cau a terra.Yuna observa els seus braços, sorpresa, i pensant arriba a la conclusió que, gràcies a la píndola que ingerió de xicoteta, ha obtingut un efecte secundari que li proporciona una increïble força. Llavors, aquesta decideix escapar d'allí.

Daichi, en veure que Yuna estava escapant, decideix arrancar de nou el cotxe. Aconsegueix, de nou, a Yuna. Aquesta, en veure que ha sigut de nou capturada, reacciona de la mateixa manera que abans. Li dona un colp a Daichi per a aplicar la seua força, però aquesta no sorgeix efecte. Després d'intentar deslliurar-se del segrestador, Yuna no ho aconsegueix. Aquesta ho veu tot borrós i, finalment, perd la consciència.

Temps després, Koichi arriba finalment al bosc. Creuant el bosc troba rastres de sang de color roig fosc. Arriba a la conclusió que és sang seca. Aquest es preocupa molt. Introdueix la mà en la seua butxaca per a agafar el seu telèfon mòbil i acaba telefonant a la policia.

Yuna, dos pols oposatsWhere stories live. Discover now