CAPÍTOL 3

2 0 0
                                    


Koichi, molt estressat perquè ningú contesta el telèfon, no es queda de braços creuats i decideix buscar a Yuna amb cara de preocupació. Mentrestant Yuna es troba inconscient al terra de la cabanya, ja que la van portar a dins, i Daichi es troba parlant amb Jack ja que no pensaven que Yuna tenia tanta força.

Yuna desperta i s'adona que està lligada i no pot fer res, intenta fer força i no hi havia manera, era com si la força tornava quan menys s'ho espera.

Koichi es dóna compte que hi ha una llum que prové d'algun lloc, i decideix anar on la llum, és la cabana de Jack i Koichi decideix tocar la porta.

-Jack, no obrigues la porta, ¿no deies que no hi havia ningú en aquest bosc? -Va dir Daichi amb cara de preocupació

-No ho sé, potser és algú que s'ha perdut i vol preguntar com es surt d'aquest bosc, però no vaig a obrir per si de cas -va dir sorprès Jack

Yuna observa la porta i descobreix que està veient a través de la porta. Pensa que serà pels efectes secundaris de la píndola. Aquesta veu que és Koichi, es posa vermella al pensar el que va passar i quan veu que Koichi s'anava a anar, Yuna crida i crida a Koichi amb totes les seves forces. A continuació Jack i Daichi li tapa la boca a Yuna, però Koichi, al escoltar a Yuna, que provenia d'aquella cabana, decideix donar cops de puny per tirar avall la porta, però no ho aconsegueix ja que és de fusta i no es trenca amb facilitat .

Yuna, com no podia parlar, només podia observar a través de la porta, però es va adonar que no tenia ben amarrades les cordes de les cames. Intenta llevar-les com pot i, com Jack i Daichi estan atents observant la porta, no s'adonen de res. Yuna, asseguda a terra amb les cames lliures de cordes, els fica un cop de peu a cada un amb totes les seves forces. A un el estampa contra la porta, de manera que obre la maneta de la porta sense adonar-se'n. Quan Jack està de peu, es dirigeix ​​a Yuna per pegar-li cops de puny, però abans que ho fes Koichi li sorprèn per darrere estanpant-li un tronc petit d'arbre que tenia Jack per a la llar de foc, Koichi li dóna al cap i Jack cau desplomat. Immediatament, Yuna i Koichi surten corrent. Daichi li agafa de la cama a Yuna i aquesta li dóna amb l'altra cama un cop de peu i li trepitja la mà. A la fi aconsegueixen escapar.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Feb 12, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Yuna, dos pols oposatsOnde histórias criam vida. Descubra agora