Jungkook:
,,Uhm.. ď-děkuju.." zčervenal jsem a začal sházet schody
V kuchyni jsem si vzal pití a něco menšího ke svačině a šel si nazout boty. Otevřel jsem dveře a počkal až Tae vyjde, abych mohl zamknout. Mezitím co já zamykal, Tae odemkl auto a otevřel mi dveře.
,,Děkuju" usmál jsem se na něj a do auta zalezl
Batoh jsem si dal na klín a Tae za mnou zabouchl. Nasedl si taky do auta a stejně jako já si začal zapínat pás. Nastartoval a na malém displeji zase něco začal ťukat. Když ruku oddělal, došlo mi že mu mám zadat, kde je má škola. A já tak taky udělal.
,,To odsud nemáš daleko" řekl když uviděl navigaci
,,Moc ne, no.."
Očkem jsem zahlédl, jak si Tae olízl rty.. dělá to pořád?
Po pár minutách jsme byli před mou školou. Chtěl jsem se rozloučit a poděkovat za odvoz, ale on mě předběhl. Přiběhl ke dveřím a otevřel mi je. Hned co jsem vylezl, zavřel je a přitáhl si mě do objetí. Vůbec jsem to nečekal takže jsem sebou cukl, ale nakonec ho objal nazpět. Nádherně voní a vyzařuje z něj příjemné teplo. Otevřel jsem oči a uviděl, jak se na nás nějací žáci dívají.. to zas bude... a řekl bych že někdo Taeho i poznal, jelikož nedaleko nás stála skupinka holek, která nás sjížděla pohledem, kousala si rty a při tom si něco šuškali.. Ten je můj! Je vám to doufám jasný!
,,Děkuji za ten včerejšek. Zlepšil jsi mi náladu a celkově jsem to díky tobě přežil" zašeptal a já ho poplácal po zádech a hlavu si zabořil do jeho krku
,,Nemáš vůbec zač"
Najednou jsem uslyšel nějaký křik, tak jsem se podíval co to bylo a uviděl skupinu lidí, kteří za námi běží.
,,Už radši běž" odstrčil jsem ho od sebe i když to byla ta nejbolestivější věc, co jsem mohl udělat
Pro moje srdíčko nejbolestivější, on to ani nemohl cítit
,,Dobře. Měj se" zalezl rychle do auta
,,Ahoj" zamával jsem mu a on už odjížděl
Ta skupinka lidí se blížila.. někteří měli kameru, telefony, mikrofon nebo nějaké papíry. Když jsem viděl, že i když Tae odjel oni stále běželi za mnou, došlo mi že bych měl utíkat. Já se tedy rozutíkal do školy a při tom rychle vzal Lisu za ruku, jelikož tam zaraženě stále s otevřenou pusou dokořán. Když se za námi zavřeli vchodové dveře, zpomalil jsem na normální chůzi.
,,Co to bylo?! Jak si to-cože?!" vyjekla Lisa, když se vzpamatovala
,,V klidu.. pak ti to řeknu"
_________________
Ahuuj
Omlouvám se, že teď skoro nic nevychází.. :(
Sorry for mistakes!
°| hvězdičkuj, komentuj a dál čti |°
Bye!
Miss_Moon
ČTEŠ
Cute & Sadistic | Vkook |
Fanfic|POZASTAVENO| Když se, ne tak úplně nevinný Jungkook dostane na stránku, kde by neměl co dělat. Vkook texting ( sexting ) Kinky shit! Sub: Jungkook Dom: Taehyung Start: 1.10.2019 End: ? Miss_Moon