Nikyi:
Blonďák se ještě rychle stavil pro zákusky a kávu pro Jungkookovi rodiče a vzal i horkou čokoládu. Yoongi mezitím skočil do obchodu pro marshmallow a další podobné sladkosti, které má Kookie rád.
Oba se znovu sešli v autě a rychle se rozjeli k Jungkookovi. Zaparkovali a pobrali vše co prozatím chtěli. Což byla káva, horká čokoláda, sladkosti, zákusky, samozřejmě králíček a ještě vzali i ouška, která jim dala Hwasa.
Jin moc dobře věděl, že když jsou Kookovi rodiče doma nechávají odemčené, tak se ani neráčel zvonit a rovnou vtrhl dovnitř. Yoongi chvíli váhal, ale nakonec šel. Když si zuli, alespoň boty naskytl se jim pohled na nic nechápající rodiče sedící na gauči u televize.
,,Omlouváme že rušíme. Tady máte kávu a zákusky. Vše potom vysvětlíme, ale prosím nechoďte do Kookieho pokoje, děkuji" vychrlil ze sebe rychle Jin a prchal do Kookova pokoje div se nepřerazil o svoje vlastní nohy
Všichni byly zmatení dokonce i samotný Yoongi. Chvíli zaraženě stál na místě, ale když si všiml že žena sedící na gauči sleduje box s králíčkem a už otevírá pusu, rychle se rozběhl za jeho kamarádem.
Jin rozrazil dveře od pokoje mladšího a položil čokoládu na jeho stůl. Uviděl Jungkooka s žiletkou v ruce, kterou mu hned vytrhl z ruky a objal ho tak pevně, že hnědovlásek musel couvnout. Blonďák vůbec neřešil, že se tou zpropadenou žiletkou škrábl a jen objímal mladšího, který vůbec nic nechápal. Měl na tvářích zaschlé slzy, ale z jeho očích stékaly nové. Kdo ví jestli z toho, jak mu jeho kamarád bodl nůž do zad nebo z toho že je rád, že vidí své nejbližší přátele, kteří se na něj nevykašlali.
Mladší se po chvíli vzpamatoval a objal svého hyunga nazpět. Hlavu s rozcuchanými vlasy a kapucí zavrtal do jeho hrudi a začal na novo vzlykat
,,Shh.. to bude dobrý.." uklidňoval ho starší a sundal hnědovláskovi kapuci
Hladil ho po zádech a přehraboval mu jeho hebké a voňavé vlásky.
Yoongi opatrně položil klícku na zem a sladkosti dal k na stůl k horké čokoládě. Ouška si vzal do rukou a došel ke Kookiemu. Dal mu je na hlavu a také ho objal.
,,Co to je?" zeptal se tlumeně mladší a posmrkl
,,Králičí ouška" zasmál se Yoongi a Kookie lehce taky
Černovlasý byl vždy rád, když ho dokázal rozesmál v takovýchhle chvílích.
,,A ještě něco jsme ti přivezli, Kookie" řekl Jin a trochu odstoupil
Kookie se tedy podíval a hned na to se mu rozzářila očička.
,,Vy jste ho opravdu koupili?!" začal poskakovat mladší s úsměvem
,,Ano" zasmál se nejstarší
Kookie se hned rozběhl k boxu s králíčkem a vytáhl ho ven
,,Je tak heboučký!" rozplýval se ,,Moc, moc vám děkuju!" vypískl a králíčka položil na zem
Došel ke svým hyungům a oba dva pevně objal. Když chtěl jít zpátky za svým králíčkem zastavil se nad sladkostmi na jeho stole.
,,Oh.. to je taky pro mě?" zeptal se a Yoongi s Jinem s úsměvem přikývli
,,Děkujuuu!" vypískl a hned si vzal horkou čokoládu a dal si do ní pár marshmallownů
S plnou pusou marshmallownů se otočil na Giho a Jina a nabídl jim. Oni samozřejmě nemohli odmítnout a s radostí si také vzali.
Upil si trochu z čokolády a olízl si po ní rty. Položil jí zpět a sedl si na zem. Králíčka si k sobě do klína a začal ho hladit.
ČTEŠ
Cute & Sadistic | Vkook |
Fanfiction|POZASTAVENO| Když se, ne tak úplně nevinný Jungkook dostane na stránku, kde by neměl co dělat. Vkook texting ( sexting ) Kinky shit! Sub: Jungkook Dom: Taehyung Start: 1.10.2019 End: ? Miss_Moon