#السم_اللذيذ
بارت١٥
👑 اللهم صلي وسلم علي نبينا محمد 👑
👈صحيت سيرين من النوم واستعدت لتروح الشركه . لازم تعود مكان غياب اكرم.
👈قبل ما تخرج دخلت اطمنت علي سليم ابنها ووصت المربيه عليه وخرجت من البيت وسط البادي جارد . نزل السواق وفتحلها باب العربيه . ركبت بكل كبرياء .
👈انطلق بها السواق للشركه وراهم عربيه الحراسه الخاصه ..
في الطريق فتحت الايباد اللي متوصل بكاميرا خاصه لاوضه سليم ابنها عشان تطمن ان المربيه بتراعيه كويس.
👈شردت سيرين في حياتها .كانت نفسها في حياه بسيطه
لو الظروف كانت غير .كانت زمانها عايشه مع زوجها وابنها في هدوء وراحه .
تهتم بابنها وبيتها وجوزها في الشغل يرجع تكون منتظراه وهي عامله الغدا . ويكون جو البيت عائلي ودفا وفيه راحه .
👈اتنهدت سيرين علي شكل حياتها . هي طول عمرها بتشتغل بس كانت فاكره بجوازها من مراد انها هترتاح بس طلعت غلطانه . جوازها مجبش غير وجع القلب. حمدت ربنا انه نجي اختها واتجوزت اكرم اللي اثبت انه غير مراد خالص.👈وقفت العربيه قدام الشركه .. وفنح السواق الباب .
نفضت الافكار عن دماغها ونزلت بكل غرور والحرس ماشين حوليها.
👈دخلت الاسانسير وفي دقيقه كانت في مكتبها ..طلبت من السكرتيره قهوه وابتدت تشتغل علي اللاب وتابع حركه الشركات بتاعتها عن طريق الكاميرات والفاكسات .
👈مراد كان واقف بره الشركه بالعربيه وكان مراقبها وهي نزله وسط الحرس . .
مراد لنفسه : مكنتش متخيل انك اتغيرتي بالطريقه دي.
نزل ودخل الشركه وهو ناوي يقابلها عشان يكلمها عن حياتهم
طلع المكتب.السكرتيره : مين حضرتك
مراد : حضرتي. مراد القاسم صاحب الشركه
السكرتيره قامت : نعممراد سابها وفتح الباب وهي وراها
السكرتيره : مينفعش كده يا فندم.سيرين بصتله جنب عينيها وشاورت للسكرتيره تطلع بره.
مراد قعد علي الكرسي وهي كملت اللي بتعمله علي اللاب
سكت كتير لحد اما مل من الهدوء ..
مراد : هتفضلي تتهربي مني كتيرسيرين ضحكت باستفزاز ..
مراد : سيرين لازم نكلم متنسيش اننا لسه متحوزينسيرين ببرود : انا رافعه قضيه خلع ..
مراد : خلع . انتي اتهبلتيسيرين : صوتك ما يعلاش.. يا اما هنادي علي الامن يرموك بره الشركه
مراد : هههههههههههه😂
أنت تقرأ
السم اللذيذ(مكتمله)
Короткий рассказ#السم_اللذيذ مقدمه 👈يقولون .. ان الحب لا يدخل سوي القلوب المعمره . الخضراء .. ليخربها ويحولها الي مدينه مظلمه حكايه بنت بريئه تحب بكل قلبها ويحولها الحب الي امراءه شرسه تريد الانتقام وتدمير من آذاها. ليتحول حبها الي سم ... لكنه يبق حب ..فيصبح...