5. rána do hlavy

9 0 0
                                    

  Je ráno po přespávačce a zrovna zvoní budík. Rychle se zvednu z postele abych vypla ten podělaná budík, který stále zvoní. ,,Doprdele vypněte to někdo! Já chci spát!"řval po pokoji Sam. ,,Jak se ráčí pane."řekla jsem a vypla jsem ho. ,,Jdu se převlíknout tak se opovažte jít do šatny."oznámila jsem jim. Převlékla jsem se do tohoto:

Vyšla jsem ven a uviděla do čeho se chce obléct Anna

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyšla jsem ven a uviděla do čeho se chce obléct Anna. Hned jsem se zdědila a řekla: ,,Tak to teda ne. Pojď za mnou něco ti půjčím." Usmála se a šla za mnou vytáhla jsem toto:

Nechala jsem ji převlíknout a sama šla do koupelny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nechala jsem ji převlíknout a sama šla do koupelny. Namalovala jsem se a šla do pokoje. Z knihovny, kde se oblékají kluci, byly slyšet divné zvuky. Zaklepala jsem a řekla: ,,Hej co se tam děje? Doufám, že tam spolu nepícháte!?" Uslyšela jsem jen smích, tak jsem je nechala a sedla si na svoji postel. Vytáhla jsem si mobil a otevřela snapchat. Šla jsem vyfotit outfit do velkého zrcadla v koupelně. Poslala jsem to pár lidem a šla zase zpátky do pokoje. Po chvíli všichni přišli převlečení a tak jsme šli na snídani. Snídaně:

Pozdravili jsme mamku a začali jíst

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pozdravili jsme mamku a začali jíst. ,,Co máte dneska za hodiny?"zeptal se Sam. ,,Dnes mám Matiku, Angličtinu, Fyziku, Chemii, Tělocvik, Zeměpis a Výtvarku."odpověděla jsem mu s plnou pusou. Na což jsme se začali všichni smát. ,,Já to mám skoro stejně. Jen tu Angličtinu nemám a mám místo ní druhou matiku."odpověděla Anna. ,,Ach jo já mám stejný jen tělocvik a zeměpis."řekl Sam. ,,Haa Haaaa, já mám všechno stejné"díval se do mobilu na rozvrh Natan. ,,Super tak to si dnes užijeme aspoň na tělocviku a zemáku. Pořád lepší než žádná společná hodina ne?"byla jsem nadšená já. ,,To je pravda. Aspoň trochu života do toho umírání."smála se Anna. Sam zvedl hlavu a usmál se. ,,Dobře, dobře. Dnes si to užijeme. Jo a můžeme si tu nechat věci a po škole se pro ně stavit?"zeptal se mě Sam. ,,Co sis myslel? Jasně, že jo. Nenechám tě tahat tu těžkou tašku do školy a potom ještě domů."podívala jsem se posměšným výrazem. ,,Díky. Tak si půjdem vyčistit zuby a vyrazíme?"poděkoval a zvedal se. Všichni jsme přikývli a taky se zvedli k odchodu do koupelny.

_________________________________________

  Právě stojíme před školou a ještě se bavíme. Po chvíli slyšíme první zvonění, které oznamuje, že máme jít do tříd. Všichni jsme se rozloučili se Samem a šli na hodinu Matiky. ,,Tak co hodláš nám vysvětlit ty dopisy?"zeptal se první Natan. Smutné jsme se na ně podívala a pronesla: ,,Sama to nechápu. Nikomu jsem nic neudělala." ,,Tak to je potom divné. Kdy ti vlastně chodí ty dopisy?"zeptal se se zamýšleným pohledem. ,,Nooo... ono je to docela divné jo...,ale ony chodí vždy do pár sekund po mém příchodu. Navíc když rychle po tom co se to dostane do schránky otevřu dveře tak tam nikdo není. Nevím jak to funguje, ale vážně mě to děsí."řekla jsem, když jsem si seděla do lavice. Pohledem jsem projela celou třídu a pohled mi zakotvil na Jacobovi. ,,Hele, mám otázku. Co by mi mohl Jacob udělat, když mi vyhrožoval, že mi ze školy udělá peklo?"zeptala jsem se. ,,Tak to fakt nevím, ale já bych se hooodně bála."ozvala se konečně Anna. ,,Super no..."nedořekla jsem větu protože do třídy vešla učitelka. Ani jsem si nevšimla, že už zvonilo.

_________________________________________

  ,,Dámy je tělocvik né volná hodina. Pohněte zadkem a udělejte si dvě kolečka."zařval na nás učitel. Zvedli jsme se a začali běhat. Už jsme běželi druhé kolečko a kluci teprve přišli. ,,Dnes nepřišel učitel klukům tak máme spojenou hodinu. Zahrajeme si volejbal. Nachystejte sítě, protože budeme ve čtyřech družstvech."řekl učitel už v klidu. ,,Tak první kapitán bude Natan a druhý Jacob. Třetí bude Timothy a čtvrtá je Sandra. Vybírejte rychle ať si stihneme zahrát."pronesl před námi. ,,Emily"řekl Natan. Byla jsem šťastná, že si vybral mě, ale hrát proti Jacobovi se mi hrát moc nechce. ,,Sam"řekl Jacob. Tak teď doufám, že mě bude šetřit aspoň Sam. Nakonec n nám přibyla i Anna za co jsem byla happy jak dva grepy.
  Trenér odpískal začátek hry. Natan rozehrával a já byla uprostřed. Anna byla vzadu. Sam byl postaven jako já, ale na druhé straně. Bohužel Jacob byl nachystán na smeč. Jacob dal smeč a já ji pohotově přihrála Natce dopředu. Ta mi to přihrála zpět a já dala smeč. Tu Sam, ale nezvládl a já dala bod. Vyjekla jsem radostí a plácla si s mým týmem. Znova rozehrával Natan. Sam míč přihrál Jackovi, který to měl přihrát zpátky Samovi, ale hodil míč dál a tak se dostal k Jacobovi. Jacob dal smeč, ale místo země jsem to dostala já do hlavy. Byla to taková rána, že jsem se nějak ocitla u zdravotnice. Vedle mě seděl Natan a Anna. Podívala jsem se na ně nechápavě a řekla: ,,Uh čau?" ,,No konečně. Už jsme si mysleli, že jsi mrtvá."řekla Anna. ,,Tak co jak ti je?"zeptal se Natan. ,,Hele až na tu ránu jak z děla docela dobře."zasmála jsem se. Přišla zdravotnice a oznámila mi, že už můžu jít.

_________________________________________

  Školu jsme přežili docela dobře. Já jsem si zašla ještě před obědem na záchod a ostatní šli už na oběd. Doufala jsem, že nenarazím do Jacoba a normálně se najím, ale ten klid mi Jacob nedopřál. Tentokrát když jsme se srazili jsem už na něho vyjela. ,,Co si sakra myslíš? Ja nejsem nějaký pytel, který bys mohl pořád shazovat. Chápeš to? Nejdřív mě dvakrát srazíš k zemi a potom mi dáš ještě obří ránu míčem do hlavy? Být tebou už bych přestala a omluvila se! Teď uhni a nech mě jít se najíst." Doufala jsem, že pochopil má slova a uhne, ale on ne. On si tam stojí s úšklebkem a čeká co s tím udělám. Tak on si hraje?! Jak chce taky si budu hrát. Nasadila jsem úšklebek a vytáhla mobil. Vytočila jsem Natana. ,,No ahoj zlato. Prosím tě před jídelnou stojí nějaký debil a nechce mě pustit dovnitř můžeš vzít Sama a vyzvednout mě?"řekla jsem do telefonu. Natan se uchechtl a řekl: ,,Jasně lásko hned tam jsem. Dej mi minutku. Miluju tě."řekl a típl to. S úsměvem jsem stála a dívala se na Jacoba. Ten se jen ušklíbl a šel pryč. Když odcházel řekl mi do ucha: ,,Jen si počkej. Pomstě se nevyhneš." No ty vole a je to v řiti. Natan už přišel a já tam stála jako přikovaná. Oba dva se na mě divně dívali. ,,Tak kdo byl ten debil? Doufám, že to nebyl ten koho myslím."řekl Natan když jsme šli do jídelny. ,,Špatné zprávy byl to Jacob."pronesla jsem už u stolu. ,,Tak to se dalo čekat, když tam je od toho co jsi přijela pokaždé."řekla Anna posmutněle.

Útěk za láskou🖤Kde žijí příběhy. Začni objevovat