3. První den v nové škole

12 0 0
                                    

  ,,Crrrrr"zvoní budík na mobilu. Je to první zvuk dnešního dne. Fuj škola už čeká. Je 6:30 a já musím vylézt z mojí  vyhřáté postele. Mojí první destinací je šatna, ve které se převléknu do:

 Mojí první destinací je šatna, ve které se převléknu do:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přešla jsem do koupelny a lehce se nalíčila. Vydala jsem se do kuchyně, kde už čekala mamka se snídaní. ,,Dobré ráno. Kde je táta?"pozdravila jsem a zeptala se. ,,Táta už je v práci. Dnes tě odvezu do školy, ale zpátky se musíš dostat sama."řekla, když mi podala snídani. ,,Dobře, díky." Dojedla jsem a šla si vyčistit zuby. Vzala jsem si věci a sešla dolů do předsíně, kde jsem si oblékla boty. Společně s mámou jsme nasedli do auta a vyjeli do školy.

_________________________________________

  Zrovna stojím před mojí novou školou.
Nadechnu se a vejdu do školy. Snažím se najít ředitelnu. Jdu chodbou a potom zatočím do prava, ale někdo mě srazí k zemi. Když otevřu oči vidím jak mi někdo podává ruku abych mohla vstát ze země. Ruku jsem přijala a vstala. Podívala jsem se do očí člověku co mě srazil a zjistila jsem, že je to Natan. ,,Natane?"řekla jsem. ,,No... ahoj tak lepší potkání jsem čekat nemohl no."uchechtl se. ,,To ne no. Hele mám prosbu. Ukázal bys mi kde je ředitelna?" zeptala jsem se. ,,No jasně. Chceš abych na tebe počkal?" ,,Klidně. Budu ráda." odpověděla jsem mu. Právě jsme došli k ředitelně a já hned vešla.

_________________________________________

  ,,Díky, že jsi počkal"řekla jsem už s rozvrhem v ruce. ,,To nestojí za řeč. Teď mi ukaž co máš za hodinu."řekl a vytrhl mi rozvrh z ruky. ,,Máš Angličtinu a tu máme vždy společnou. Super tak pojď ať to stihneme před zvoněním."řekl a my se vydali chodbou do dveří 204. Vešla jsem do třídy s Natanem a přemýšlela jestli mě budou nebo nebudou pomlouvat. Z mého přemýšlení mě vytrhl hlas Natana, který se mě ptal kde si sednu. Odpověděla jsem mu, že si sednu radši někde jinde, protože nechci aby na mě byl jeho spolusedící naštvaný a chtěla  si sednout dozadu k jedné blondýně, která vypadala přátelsky. Proto jsem se jí zeptala jestli si můžu přisednout. ,,Ano, můžeš. Já jsem Annabelle, ale pro tebe Anna." řekla a usmála se na mě. Sedla jsem si a taky se představila. Po chvíli co jsme se bavily zazvonilo na hodinu.
  Dveře se otevřely a tam stála mladá učitelka. Hned co vešla si mě všimla. ,,Aaa nová žákyně. Tak se nám pojď představit."řekla. Vstala jsem a přešla k tabuli. Už jsem chtěla začít mluvit, ale vyrušilo mě otevření dveří. Do třídy vešel nějaký kluk. Omluvil se tím, že prý zaspal. Když si sedl začala jsem mluvit. ,,Ahojky. Já jsem Emily Craig. Přistěhovala jsem se z Londýna. Ráda kreslím, čtu, běhám a tančím. No tak a to je vše"řekla jsem a šla si sednout do své lavice. Učitelka začala hodinu a já se mezi tím zeptala Anny kdo je ten kluk co mě vyrušil. Na to mi odpověděla: ,,To byl Jacob. S ním bych se moc nebavila. Je to děvkař a taky je dost agresivní." ,,Tak to se mu budu vyhýbat tím největším obloukem."řekla jsem a usmála se.
  Škola byla únavná a táhla se. Šla jsem na oběd do jídelny, kde na mě měla čekat Anna. Odbočil jsem vlevo abych mohla jít do jídelny, když v tom mě znova někdo srazil. Ale tentokrát jsem nebyla zrovna šťastná. Ten někdo kdo mě srazil byl zrovna Jacob. Ani mi nepodal ruku a řekl mi: ,,Dávej pozor Nováčku. Ještě jednou a vymstí se ti to." Na což jsem se sebrala ze země a šla do jídelny.
  Vzala jsem si jídlo a šla hledat Annu. Seděla vzadu s Natanem a ještě jedním klukem. Přisedla jsem si k nim. ,,Ahoj" řekla jsem. Všichni mě pozdravili. ,,Tak Emily tohle je Sam. Same tohle je Emily."začala Anna s konverzací. Chvíli jsme si povídali a já jsem se potom omluvila, že už musím jít domů.

_________________________________________

  ,,Ahoj mami, jsem doma."křikla jsem z předsíně. Nikdo mi neodpověděl. Šla jsem do kuchyně se podívat jestli tam mamka není, ale nebyla tam. Všimla jsem si lístku na kterém bylo napsáno:

Ahoj zlato,
šla jsem nakoupit. Vrátím se do 15:30 tak nedělej nepořádek a mohla by jsi vyvenčit Dannyho.
                                    S láskou mamka

  No tak vyvenčit Dannyho není vůbec špatný nápad. Dannyho jsem našla na zahradě jak honí nějakou veverku a ta mu vyběhla na strom kam se nemůže dostat. ,,Danny pojď sem."zavolala jsem ho. Danny přiběhl a já mu připla vodítko. ,,Tak mužem jít ty můj pejsánku."řekla jsem a pohladila jo po hlavě. Vyrazili jsme na procházku.

_________________________________________

  Právě jsem dorazila s Dannym domů. Podívala jsem se na hodinky a uviděla, že je teprve čtvrt na čtyři. Vyzouvala jsem si boty a uviděla jsem bílou obálku. Otevřela jsem ji a uviděla text.

Jestli budeš chodit na gymnázium kde právě chodíš zabiju tě.

Vykulila jsem oči a znova jsem si to přečetla, protože jsem nevěděla jestli čtu dobře. Bohužel jsem četla až moc dobře abych to popletla. V přemýšlení o tom dopise mě vyrušilo otvírání dveří. Rychle jsem vzala ten dopis a vyběhla do svého pokoje. Po chvíli mamka zařvala mamka, že je doma. To už jsem seděla v knihovně na posezení u okna a přemýšlela.

Tak to je další kapitola a hooodně doufám, že se líbila a nebylo tu moc chyb
                                                          Lucy

876 slov

Útěk za láskou🖤Kde žijí příběhy. Začni objevovat