6. pláž

16 0 0
                                    

  ,,Hele nechcete ještě někam zajít?"zeptal se Natan. ,,Jo proč ne?"odpověděla jsem rychle. ,,Já nemůžu promiň."odpověděla Anna. ,,Já taky nemůžu"řekl Sam. ,,Tak můžeme jít sami no..."usmál se nesměle Natan. ,,Jop půjdem spolu."řekla jsem s úsměvem. ,,Tak co jdem ke mě pro věci?"zeptala jsem se. ,,Vyrážíme na cestu k dobrodružství."ječela na celou jídelnu. Vstali jsme a odnesli tácky. Každý jsme si došli do skříňky a sešli se před školou. Vyrazili jsme ke mě domů.

_________________________________________

  Stojíme před domem a já odemykám. ,,Mami jsem doma a ostatní jsi jdou pro věci." Ostatní šli rovnou nahoru, ale já šla do kuchyně hledat mamku. V kuchyni nebyla a tak jsem se šla podívat ještě na zahradu. Naštěstí tam byla tak jsem řekla znova: ,,Mami jsem doma a ostatní jsi jdou pro věci." Usmála se na mě a pronesla: ,,Dobře, jo a přišel ti dopis dala jsem ti ho na postel." Kurva. To už ten člověk vážně není normální? ,,Jo díky. Mami mohla bych dnes ještě ven?"otázala jsem se mamky. ,,Jasně, že ano. Je dobře, že máš kamarády."usmála se. ,,Díky, díky a díky."opakovala jsem stále dokola a objala ji. Šla jsem nahoru do pokoje. Otevřela jsem dveře. Smutně se na mě smála Anna s Natanem. Uviděla jsem obálku v jejich ruce. ,,No tak. Dejte mi to laskavě. Ani nevíte co tam je."koukla jsem na ně. Oni se na mě podívali, ale provinile a tak jsem usoudila, že ten dopis už četli. ,,Vy jste to četli!?"křikla jsem na ně. Kývli na ano. ,,Tak mi to už dejte. To je to tak hrozné?" Vytrhla jsem jim tu obálku. Bylo tam napsané:

Nevoď si své kamarádíčky pořád s sebou.  Jinak se jim stane to samé co tobě. Navíc si myslím, že slabý odvar dostaneš i ve škole zlato.

,,Tak a je to v řiti. Já nechci ani jedno." Vážně nevím co dělat. Lehla jsem si na postel a začala brečet a další špatná věc je ta, že o ničem neví Sam, který tomu teď přihlíží. ,,Vysvětlete mu to někdo. Já na to nemám náladu."řekla jsem mezi vzlyky. Natan mu to začal vysvětlovat a Anna si sedla ke mě na postel a začala mě utěšovat. ,,Co za kokota by to psalo?"
vykřikl Sam, když se dozvěděl o co se jedná. ,,No tak to bych taky ráda věděla."řekla jsem a utírala si slzy. ,,Tak to teda ne! My si tě budem hlídat, že?"řekl Natan. ,,Dnešek stavíš se mnou a budeš vždy s někým. Je ti to jasný? Vždy s někým!"pokračoval ve svém proslovu. Kývla jsem a obejmula všechny. ,,Tak teď ať nevypadám jak želva mě nechte si zajít do koupelny a šatny."usmála jsem se. Převlékla jsem se do něčeho pěknýho, abych mohla jít ven s Natanem:

Zašla jsem si do koupelny. Asi po dvou minutách jsem vyšla. ,,Tak lidi, už se můžu taky považovat za člověka. Jdem ven?"usmála jsem se a otevřela dveře a naznačila aby vyšli ven. Vyšli jsme ven a mě napadlo, že by jsme šli až k jejich domům je vyprovodit a potom bychom už šli.

_________________________________________

  ,,Tak co navrhuješ?"zeptala jsem se ho když jsme odcházeli od Annina domu. ,,Já bych šel na kávu a potom bychom mohli zajít na pláž."řekl. ,,Tak tento plán se mi hodně líbí."usmála jsem se a vyšla směr centrum. Asi po dvou minutách chůze jsme narazili na nějakou pěknou kavárničku, kde nebylo tolik lidí. Vyšli jsme dovnitř a u pultu stála nějaká starší paní. ,,Dobrý den. Co to bude?"pozdravila s úsměvem a zeptala se na naši objednávku. ,,Tak já bych si dala jedno cappuccino s tím čokoládovým dortíkem."řekla jsem a usmála se. Počkala jsem až řekne svoji objednávku Natan a společně jsme si šli sednout. ,,Tak co hodláš dělat ohledně těch dopisů a školy?"zeptal se smutně Natan. ,,To já nevím. Je to docela smutné, že mi někdo vyhrožuje i když jsem nikomu nic neudělala. Promiň, ale můžeme se bavit o něčem jiném?"smutně jsem se usmála. Natan kývl a mě se ulevilo.

_________________________________________

  ,,Kam si vlastně chodila na střední v Londýně? Měla si tam kamarády?"zeptal se Natan když jsme seděli na pláži a dívali se na západ slunce. ,,No chodila jsem na jedno prestižní gymnázium a kamarády jsem měla. Vlastně to byla jako naše skvadra. Byla jsem tam já Lizzy, Dean a Tom. Byli jsme fakt divný, ale aspoň byla sranda. Měli by přijet na jarní prázdniny. Už se na ně fakt těším. Určitě vás seznámím. Ale ještě jedna věc. Opovaž se zamilovat do Lizzy. Je totiž tajně zamilovaná do Deana. Takže by to nedopadlo moc dobře."dokončila jsem svůj proslov o kamarádech z Londýna. ,,Já si myslím, že se tak nestane, protože jsem tajně zamilovaný do jedné holky, která nemá ani ponětí, že se mi líbí."řekl a naklonil se ke mě. Dívali jsme se navzájem do očí. Nikdy jsem si nevšimla, že jsou tak krásné. Po chvíli mě políbil. Nakonec se z toho stála líbačka. Došel nám vzduch a tak jsme se odtrhli. ,,Tak co jak to mezi námi teď bude?"zeptala jsem se ho. ,,Emily budeš se mnou chodit?" ,,Ano, ale zatím to neřekneme Annabelle a Samovi jo?",,Super ani nevíš jak jsem právě šťastný."vyjekl po okolí a objal mě. ,,Ale vím. Já jsem na tom podobně."objala jsem ho víc.

Nová kapitola... no nic moc

888 slov

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 12, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Útěk za láskou🖤Kde žijí příběhy. Začni objevovat