Mă îndrept spre casa mea din colțul străzii Uzi, mergeam cu floarea în mână și simțeam că floarea neagră mi-ar fi blestemat viața și mă gândeam doar la el.
Nu îmi puteam lua privirea de la floarea frumos strălucitoare și mă gândeam doar la el, el mi-a luat sufletul meu de înger și l-a transformat într-un demon. Intru pe poarta casei și îl văd pe tata cu arsenalul lui în curtea din spate, mă întrebam dacă s-au întors ei.
Merg lângă tata și-l văd panicat.
-Dom. Papa ce se întâmplă, ce e cu lumea? (uitându-mă speriată la el încep a plânge)
-Ella vampirii s-au întors, trebuie să luptăm iarăși. Te caută pe tine.
-De ce mă caută Papa?
-Tu ești..
Dom. Herme, veniți repede! (Strigă un paznic al soarelui).
-Localnicii au observat o persoană cu chip demonic
- Unde?
-A fost aici pe strada îngustă și a vorbit cu o fată!
-Care fată?
-Ella
-Poftim? Fata mea? A vorbit cu un vampir?
-Da domnul Soarelui.
După ce mi-a spus gardianul soarelui că fata mea s-a întâlnit cu un vampir mi-au sărit mințile.
PRINDEȚI OMUL DIAVOLULUI!
Regele Soarelui a dat lege peste lume ca toți vampirii și vrăjitoarele să moară. El se simțea foarte slăbit din cauza destinului pe care îl avea Ella. Un destin pe care nici zeul soarelui nu ar accepta asta. Ca o tânără muritoare să fie în mâinile întunericului.
Mama Ellei, a murit în lupta cea mai crâncenă de când sunt eu în viată. Pe frontul Calului Mort, eram eu lângă ea, mama Ellei era Regina Preoteasă avea forța soarelui și a lunii. Era însărcinată cu ea, lupta ei a fost una foarte dificilă, dar eu fiind supusul mamei ei am luptat alături de persoane pe care nu voiam să le cunosc.
Mama Ellei era o brută, brută pe care doar tatăl lunii o încălzește, iar soarele o făcea să se stingă.
Mereu când o priveam pe Ella îmi amintea de mama ei, nu vreau ca trecutul să se repete. Mi-e teamă!
Dacă Ella ar afla că ea este întruchiparea răului universul s-ar distruge, iar noi Legiunea Soarelui am murii în flăcările iadului.
- Domnul Luminii ce s-ar întâmpla dacă predicția ar fi adevărată?
-Primul pas îi trandafirul plin de diamante este poarta dintre lumea noastră și lumea răului.
-Domnul Luminii trebuie să ne pregătim. Ne așteaptă vremuri grele!
CITEȘTI
ADOLESCENTA
Vampire"Privesc, simt și iubesc", vorbele Ellei În fiecare zi micuța Ella trece prin peripeții fabuloase. O iubire dintr-un monstru și o muritoare distinge destinul tragic al ei. Melan este un tânăr frumos, de vreo 17 ani, ochi albaștri...