Melan

20 2 0
                                    

     Un nume plin de mister "Melan", era un tânăr vampir din dinastia întunericului.
      Melan a avut un trecut foarte nașpa. Când avea 17 ani a fost internat la un spital din suburbie, avea o problemă foarte gravă de sănătate. Când tânărul era întins, în patul rece al spitalului a adormit.
       Doctorul era unul din liderii sectei de vampiri. Când acesta intră în camera lui Melan, doctorul se apropie de Melan și îl mușcă cu sălbăticie. Când Melan a simțit mușcătura rece a doctorului ochii lui au devenit lucizi și își schimbau culoarea, buzele lui deveneau mai roșii și mai cărnoase, fața lui a devenit albă ca de ceară. ȚIPA!
        Când am fost externat de la spital vedeam lumea altfel, soarele mă ardea iar mâinile mele se topeau. Când am început să fug am conștientizat că viteza mea era anormală pentru un muritor.
       M-a învățat tatăl meu să supraviețuiesc în natură și să nu beau sânge uman.
       Încă îmi amintesc când am cunoscut-o pe Ella, era atât de mică, iar eu mi-am luat forma unui copil de 4 ani.
       Peripețiile noastre au fost frumoase până a început războiul Eclipsei moarte. Eram pe front alături de familia mea, îmi era teamă când am văzut adunarea Soarelui. Și am vazut-o pe Marea Preoteasă semăna cu Ella crezând că îi ea.
       Marea Preoteasă aruncă un blestem asupra noastră mai ceva precum ciuma. Mulți vampiri au murit din cauza magiei negre. Tata lupta cot la cot cu ea și intră și prostul de "noul Rege al Soarelui", era atât de amuzant nici nu știa să lupte.
         Eu aveam o sabie din colți de vârcolac, știam să mânuiesc sabia cât și decât. Alergam pe câmpul de luptă, era plin de oameni morți, foc și agonie.
         Mă îndrept spre Marea Preoteasă  și o atac, dar ea când și-a activat puterea ei divină m-a aruncat într-o prăpastie. Mă uitam la ea și vindeca toate persoanele rănite.
          Când bătălia era pe sfârșit noi vampirii am luat-o la fugă pentru că tatăl nostru și-a unit puterile cu Ciuma, Corbu și Moartea.
           Când noi am luat-o la fugă observ o lumină care a străpuns pământul în două, dar Marea Preoteasă și-a activat scutul și a reușit să scape de judecată.
             Când ea și-a activat scutul, a luat naștere Ella, defapt Ella ia protejat pe toți. Când s-a născut a creat un scut plin de iubire și lumină.
        Toată viața mea a fost una tulbure și plină de mister, dar nu mă voi opri și o voi lua pe Ella Suprema Preoteasă.

ADOLESCENTAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum