Nu așteptam ziua asta. Să încep iarăși liceul și să-mi văd drogații mei colegi, dar surpriza cea mai mare îi că Melan studiază aici. Intru în clădirea intitulată drept "PORȚILE EDUCAȚIEI", banal ce dracu, nu am rămas repetentă și nici corigentă. Când aud fetele astea că vai îs corigentă la limba germană. Tot prostul trece la profa de limba germană, adică profa Himĕn ( poreclită drept Vagin sau Găurică). Femeia asta nu a văzut un penis, doamne înțeleg îs eu mai sălbatică, dar există "Sex Education".
Vorbeam cu colegul meu de bancă Max și el cam prost îl porecleam (Anus de maimuță) pentru că mereu mă mușcă în timpul orelor de germană și biologie cu Vagin.
-Max oare îi greșit să mă îndrăgostesc de o persoană lafel ca mine?
-Cum adică Ella? (Spune el râzând la ea)
-M-am îndrăgostit de un băiat, dar și de o fată.
-Poftim? Wooow Ella devi tu!
Riiiiiiinnnnnngggggg!
-Ah bitch a sunat clopoțelul.
-Mă duc la Vagin că poate mă strânge în uterin.
-Ella ești nebună ai grijă. ( Pleacă Max și râdea cu poftă, deși știa că Ella nu știe să facă glume, el râdea)Merg pe holul plin de dulapuri și fete care se uitau dubios la mine. Bruh aveam o fustă mini și un sutien care îmi arăta adevărata feminitate.
Toți râdeau de mine pentru că nu știam să merg pe tocuri, ori cădeam, ori îmi spărgeam capul.
Ajung în laboratorul de biologie.
Privirea mea a fost ațintită la locul din față unde stătea Melan.
-Doamne profa asta mai poate turuii prosti?
-Ella răbdarea ta, e arma mea. ( Zâmbește Melan cu coada gurii și o prinde de mână pe Ella).
- Dă-o dracu de profesoară Melan să fugim! ( Spun eu chicotind la el)
-Ella bine, dar îi ultima dată, când o facem.
-Melan ce să facem sex?
-Ella... ( Și sa înroșit în obrazi)Copii tema pentru îi acasă este să învățați funcția de reproducere.
-Fix ceea ce voiam să facem. (Cu un zâmbet perfect îl domină pe Melan)
Cei doi tineri fugeau pe coridoarele liceului. Natura este locul unde se întâmplă toată magia a celor doi îndrăgostiți.
CITEȘTI
ADOLESCENTA
Vampire"Privesc, simt și iubesc", vorbele Ellei În fiecare zi micuța Ella trece prin peripeții fabuloase. O iubire dintr-un monstru și o muritoare distinge destinul tragic al ei. Melan este un tânăr frumos, de vreo 17 ani, ochi albaștri...