Nominacja od Ineczka2221
1. Ulubione słodycze?
Czekolada , żelki , ciastka...wszystko lubię2. Ulubiony miesiąc?
Czerwiec bo wtedy są moje urodziny i zakończenie roku szkolnego (chociaż i tak już nie wrócimy do szkoły)3. Ulubiony kraj?
Nie patrząc na fandom CH a bardziej na realną rzeczywistość to bardzo typowe kraje jak Polska , Japonia i Korea Południowa. Podoba mi się ich kultura.4. Ulubiony język?
Nie licząc 2 najtrudniejszego języka na świecie (czyli polskiego) to uwielbiam język rosyjski , francuski , koreański i japoński.5. Do jakiego miasta chciałabyś pojechać?
Nie lubię za bardzo podróżować ale zawsze marzyłam by pojechać do Rio de Janeiro oraz Tokyo.6. Ulubiona osoba z watt?
Nie powiem ( ͡~ ͜ʖ ͡°)7. Miesiąc urodzenia?
Jak już wspomniałam wcześniej , jest nim czerwiec.8. Co sądzisz o straszeniu mediów na temat korona wirusa [...]
Od początku nie przejmowałam się jakoś tym wirusem. Powiedzieli żebyśmy siedzieli w domu? To będę w nim siedzieć dopóki sytuacja się nie uspokoi. Osobiście rzygam już tematem koronawirusa i nie oglądam telewizji od dłuższego czasu.9. Kisiel vs budyń waniliowy
Kisiel 😳😳😳10. Angielski vs Niemiecki
Chodzę do szkoły angielskiej i lepiej posługuje się tym językiem więc... angielski zwycięża.11. Lubisz muzykę z chemii nowej ery?
TAK KOCHAM i tęsknię za nią :((12. Co będziesz robić po zrobieniu tej nominacji?
Nie mam zbyt wielkiego wyboru więc se poleżę o ile stara nie przyjdzie z maczetą.13. Morze vs Mazury vs góry
Morze14. Co sądzisz o przeklinaniu.
Jestem od tego uzależniona i nie dobrze mi z tym15. Ulubiony film?
Rzadko oglądam filmy ale jak już to jestem fanką filmów historycznych jak "T-34" czy "Ostateczna operacja"
Wolę anime sry :P16. Ostatnio kupiona/wypożyczona książka
Dziady cz II XDD17. Ulubiona książka?
Jeśli chodzi o książki na wattpadzie to była to "Pakt oddania". Zobaczyłam ilustracje do tej książki chyba na Pinterescie i w nią kliknelam.
Wtedy dowiedziałam się o istnieniu wattpada i postanowiłam go zainstalować. Niestety autorka postanowiła ją usunąć co totalnie złamało mi serce , biorąc pod uwagę że to dzięki niej zaczęła się moja przygoda z tą aplikacją.
Książka była wzruszająca i przykro mi na myśl że nigdy nie dowiem się jej prawdziwego zakończenia. [*]18. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Pamiętam ulice Sezamkową , świat Elma , niedźwiedź w dużym niebieskimi domu itp. To były sztosiki19. Ulubione danie?
JEZU KREWETKI AGH20. Nominuj pięć osób
Nienawidzę tego robić idk czemu i dam tylko dwie bo jestem zła
(Daje losowe)
IAmRavenQueen
american_kurwa
CZYTASZ
Countryhumans czyli...
FanfictionCountryhumans czyli... Fandom wymyślony przez 12 letnie dziewczynki? Countrybale z ludzkim ciałem? A może poważne fanfiction o historii? Opinie na temat Countryhumans są różne a w tej książce poznacie moje zdanie na temat tego cudnego fandomu , p...